Τρεις μέρες μετά την πρώτη εμφάνιση του νέου Hilux με το καμουφλάζ και με τον Alonso στο τιμόνι του, η Toyota αποκαλύπτει πλήρως το πλήρως αναβαθμισμένο pick up μοντέλο της. Οι αλλαγές που φέρει είναι πάρα πολλές σε σχεδίαση, στα μηχανικά μέρη και σε τεχνολογία.
Δείτε ακόμα: Πόσο κάνει το αυτοκρατορικό Toyota Century;
Ξεκινώντας από την εξωτερική εμφάνιση, βλέπουμε ότι το νέο Hilux εμφανίζει πιο μυώδη εμφάνιση. Ξεχωρίζουν οι νέοι προφυλακτήρες, η μεγάλη μάσκα και τα νέα φωτιστικά σώματα. Επίσης υπάρχουν νέες μαύρες ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών και τρία νέα εξωτερικά χρώματα (Emotional Red II, Dark Blue και μεταλλικό Oxide Bronze). Στον εξοπλισμό του θα προσφέρονται αξεσουάρ όπως μπάρα ρητίνης, κάλυμμα αλουμινίου στην καρότσα, κλείδωμα της πίσω πόρτας, hardtop και πρίζα 12v στην καρότσα.
Δείτε ακόμα: Suzuki Swift 1.2 λτ. Hybrid Vs Toyota Yaris 1.5 λτ.
Στην κορυφαία εικονιζόμενη έκδοση Invincible (διαθέσιμη σε Double Cab kai Extra Cab) η σκληροτράχηλη εικόνα του τονίζεται από την αποκλειστικού σχεδιασμού μάσκα και προφυλακτήρα, την ποδιά εμπρός, τις προσθήκες στα φτερά, τις διαφορετικές ζάντες και τον επίσης διαφορετικό σχεδιασμό της πόρτας του χώρου φόρτωσης.
Αλλαγές υπάρχουν και στο εκσυγχρονισμένο εσωτερικό με το νέο σχεδιασμό, τη βελτιωμένη ποιότητα και τον πλούσιο εξοπλισμό. Στο κέντρο του ταμπλό ξεχωρίζει η νέα οθόνη των 8 ιντσών του συστήματος πολυμέσων με τα φυσικά κουμπιά για περισσότερη ευκολία στη χρήση. Η λίστα του εξοπλισμού θα περιλαμβάνει μπουτόν start/stop για τον κινητήρα, σύστημα πλοήγησης, αυτόματο κλιματισμό, αισθητήρες παρκαρίσματος εμπρός – πίσω, ηχοσύστημα της JBL με 9 ηχεία, ισχύ 800W και 8 κανάλια. Στην έκδοση Invincible υπάρχουν ακόμη διακοσμητικά μαύρα και ασημί μεταλλικά, καθώς και δερμάτινα δίχρωμα καθίσματα.
Δείτε ακόμα: Νέο Toyota GR Yaris RS 120 PS
Σημαντική αλλαγή υπάρχει και κάτω από το εμπρός καπό. Ο 2.4 λτ. ντίζελ κινητήρας των 150 ίππων και 400 Nm ροπής αντικαταστάθηκε από ένα νέο, πιο ισχυρό 2.8 λτ. με 204 ίππους και 500 Nm ροπής. Το μηχανικό αυτό σύνολο εξασφαλίζει επιτάχυνση στο 0-100 χλμ./ώρα σε 10,0 δλ. (2,8 δλ. πιο γρήγορο από το 2.4), ενώ η κατανάλωση και οι εκπομπές CO2 είναι 7,8 λτ./100 χλμ. και 204 γρ./χλμ. (NEDC). O κινητήρας των 2.8 λτ. συνδυάζεται με μηχανικό ή αυτόματο κιβώτιο 6 ταχυτήτων και φυσικά με 4κίνηση στις εκδόσεις Extra Cab και Double Cab.
Δείτε ακόμα: Ποια Toyota είναι «Made in Japan»;
Βελτιώσεις έχουν γίνει ακόμα στις αναρτήσεις και στο σύστημα διεύθυνσης, ενώ το πλαίσιο παραμένει το τύπου σκάλας για να αντέχει στην σκληρή χρήση και στα βάρη. Η ανάρτηση διαθέτει νέα αμορτισέρ εμπρός – πίσω, βελτιωμένο σχεδιασμό των φύλλων σούστας πίσω και νέους ελαστικούς συνδέσμους. Τα εκτός δρόμου χαρακτηριστικά του έχουν ενισχυθεί και αυτά με μια νέα ηλεκτρονική λειτουργία που προσομοιώνει το μηχανικό LSD διαφορικό (σε μοντέλα 2WD). Επίσης, το ρελαντί του κινητήρα έχει μειωθεί από τις 850 σ.α.λ. στις 680 σ.α.λ., η απόκριση είναι καλύτερη και έχει αναβαθμιστεί το σύστημα ελέγχου δυναμικής συμπεριφοράς VSC.
Δείτε ακόμα: Αυτοκρατορικό Toyota Century σε τιμή Yaris
Οι πωλήσεις του νέου Hilux θα ξεκινήσουν στη Δυτική Ευρώπη τον ερχόμενο Οκτώβριο.