Το Highlander είναι από τα πιο μεγάλα αυτοκίνητα που διαθέτει η Toyota (4.950 χλστ. μήκους), προσφέροντας μέχρι 8 θέσεις στην καμπίνα. Αυτό, ωστόσο, δεν εμποδίζει τους Ιάπωνες από το να προσθέσουν σπορ έκδοση στην γκάμα του.
Δείτε ακόμα: Η Toyota δίνει τη λύση στο μπέρδεμα γκάζι-φρένου!
Το XSE ξεχωρίζει κυρίως χάρις στο άκρως επιθετικό εμπρός μέρος, που μόνο ανθρωπομεταφορέα δεν θυμίζει. Οι μεγάλοι αεραγωγοί και οι έντονες ακμές δημιουργούν ένα απειλητικό πρόσωπο, που υποστηρίζεται εξαιρετικά από τις 19άρες ζάντες αλουμινίου, την χαμηλότερη απόσταση από το έδαφος, τις διακριτικές πλαϊνές ποδιές, τον εντελώς ανασχεδιασμένο πίσω προφυλακτήρα, τη διπλή απόληξη της εξάτμισης και την αεροτομή οροφής.
Στο εσωτερικό κυριαρχεί το δέρμα σε συνδυασμό κόκκινου-μαύρου χρώματος, τονίζοντας τόσο την premium πλευρά όσο και τον σπορ χαρακτήρα του Highlander. Στο στάνταρ εξοπλισμό συναντάμε την 7θέσια διάταξη, ωστόσο κατόπιν επιλογής μπορεί να παραγγελθεί ως 8θέσιο – μια από τις ελάχιστες προτάσεις του είδους στο σύνολο της αγοράς.
Διαβάστε επίσης: Η BMW X7 προκαλεί τα κουπέ της Toyota (+video)
Κάτω από το καπό φωλιάζει ο ατμοσφαιρικός V6 των 3.5 λίτρων, απόδοσης 295 ίππων στις 6.600 σ.α.λ. και 357 Nm ροπής στις 4.700 σ.α.λ. Συνδυάζεται αποκλειστικά με 8άρι αυτόματο κιβώτιο και σύστημα τετρακίνησης, επιταχύνοντας το αμάξωμα των 2.692 κιλών στα 100 χλμ./ώρα από στάση μέσα σε 8,2 δλ. και αγγίζοντας τα 200 χλμ./ώρα τελικής ταχύτητας.