Η Toyota παρουσιάζει το νέο Yaris Hybrid με περισσότερες φωτογραφίες και στοιχεία, λίγο καιρό πριν την έναρξη του λανσαρίσματός του στην Ευρώπη. Πρόκειται για ένα εντελώς καινούργιο αυτοκίνητο, τόσο σε σχεδίαση όσο και από τεχνικής σκοπιάς.
Δείτε ακόμη: «Ψεκασμένο» Toyota Corolla με νίτρο
Καταρχήν, το νέο 4ης γενιάς Yaris είναι ριζικά αλλαγμένο σε σχέση με το υπάρχον εξωτερικά και στο εσωτερικό του. Επίσης, είναι το πρώτο μοντέλο της Toyota που βασίζεται στη νέα πλατφόρμα GA-B, στην οποία θα εξελιχθεί και το επίσης νέο κόμπακτ SUV που ετοιμάζει η Ιαπωνική φίρμα. Το συνολικό μήκος και το ύψος του νέου Yaris έχουν μικρύνει κατά 5 και 40 χλστ., όμως το μεταξόνιο και το πλάτος μεγάλωσαν κατά 50 χλστ. αντίστοιχα. Στοιχεία που μαζί με τις πολλές επιμέρους αλλαγές υπόσχονται καλύτερη οδική συμπεριφορά.
Δείτε ακόμη: Το Toyota GR Yaris στο φυσικό του περιβάλλον (+video)
Η νέα πλατφόρμα GA-B επιτρέπει στον οδηγό να κάθεται πιο χαμηλά και πιο πίσω (+60 χλστ. συγκριτικά με το υπάρχον Yaris). Επίσης, απολαμβάνει καλύτερη εργονομία και θέση οδήγησης, χάρη και στο τιμόνι που βρίσκεται πιο κοντά στον οδηγό.
Το νέο Toyota Yaris διαθέτει ακόμη χαμηλότερο κατά 15 χλστ. κέντρο βάρους και το σασί έχει καλύτερο μοίρασμα του βάρους εμπρός/πίσω και δεξιά/αριστερά. Σε συνδυασμό και με τη βελτιωμένη στρεπτική ακαμψία, το αυτοκίνητο είναι πιο σταθερό στο δρόμο. Η νέα εμπρός ανάρτηση με τα Γόνατα ΜακΦέρσον και τον ημιάκαμπτο άξονα πίσω έχει πιο μαλακά ελατήρια και αυξημένη ακαμψία στον πίσω άξονα.
Δείτε ακόμη: Κινητήρες – αποδόσεις του ιαπωνικού νέου Toyota Yaris
Όπως στο αμάξωμα, έτσι και στο εσωτερικό κυριαρχούν οι πολλές καμπύλες επιφάνειες, ενώ σύμφωνα με την Toyota είναι ευρύχωρο και κατασκευασμένο από ποιοτικά υλικά μαλακής υφής. Στο κέντρο του ταμπλό κυριαρχεί η μεγάλη οθόνη αφής των 10 ιντσών, ενώ υπάρχουν ακόμα head-up display και ψηφιακά όργανα στον αντίστοιχο πίνακα.
Εντελώς νέο είναι και το τέταρτης γενιάς υβριδικό σύστημα 1.5 λτ. Hybrid Dynamic Force. Αυτό είναι πιο αποδοτικό και προσφέρει 15% αύξηση της συνδυαστικής απόδοσης και πάνω από 20% βελτίωση της κατανάλωσης. Πλήρως ανασχεδιασμένος είναι και ο άξονας μετάδοσης με τις πιο μικρές διαστάσεις. Το σύστημα περιλαμβάνει ακόμη μια νέα μπαταρία ιόντων – λιθίου με αυξημένη χωρητικότητα, που επιτρέπει γρηγορότερη επιτάχυνση. Επιπλέον, είναι κατά 27% ελαφρύτερη από τη μπαταρία νικελίου-μετάλλου υβριδίου που αντικαθιστά. Εκτός από το υβριδικό μηχανικό σύνολο, το νέο Yaris θα είναι διαθέσιμο και με τους 3κύλινδρους κινητήρες των 1.5 λτ. και του 1.0 λτ. Περισσότερες λεπτομέρειες θα ανακοινωθούν αργότερα.
Δείτε ακόμη: Πόσο κάνει το νέο Toyota GR Yaris 272 PS;