Πάει καιρός από την τελευταία φορά που η Toyota παρουσίασε κάτι καινούργιο για τη Supra, με το ενδιαφέρον να επικεντρώνεται στην αναμονή για την παρουσίαση της κορυφαίας GRMN. Η Jarama Racetrack Edition αποτελεί τη νέα και συλλεκτική προσθήκη της γκάμας, αλλά δεν της φαίνεται.
Το ιαπωνικό sportscar ονομάστηκε προς τιμήν της ομώνυμης πίστας στην Ισπανία, όπου είχε γίνει η επίσημη παρουσίασή του. Το Horizon Blue χρώμα, η μαύρη απόχρωση σε καλύμματα καθρεπτών, ζάντες και προφυλακτήρες, μαζί με τις κόκκινες δαγκάνες των φρένων συνθέτουν το παζλ της οπτικής διαφοροποίησης σε σχέση με τις υπόλοιπες Supra, όμως είναι σαν να βλέπουμε την κορυφαία έκδοση της Supra, που ήδη διατίθεται, με στοιχεία από τον κατάλογο GR Parts (επίσης, ήδη διαθέσιμα). Ούτε διαφορετικά σήματα δεν υπάρχουν στο αμάξωμα.
Για να βρεις κάτι αντίστοιχο, θα πρέπει να ανοίξεις την πόρτα και να στρέψεις το βλέμμα σου στο ταμπλό. Στη δεξιά πλευρά, μπροστά από το συνοδηγό, παρατηρούμε την επιγραφή «Jarama Racetrack Edition» και δίπλα, τη χάραξη της ισπανικής πίστας. Η αρίθμηση «1/90» φανερώνει τον αύξοντα αριθμό παραγωγής, η οποία θα περιοριστεί στις 90 μονάδες. Η Toyota δηλώνει πως το αυτοκίνητο «διαθέτει μοναδικά και αποκλειστικά στοιχεία στη σχεδίαση, που το καθιστούν πραγματικό collector’s item», όμως στην ουσία το μόνο που την διαφοροποιεί είναι αυτή η επιγραφή στο ταμπλό!
Κάτω από το γαλάζιο αμάξωμα, τα μηχανικά μέρη παραμένουν ίδια κι απαράλλαχτα. Ο 3λιτρος twinturbo εξακύλινδρος αποδίδει 340 ίππους και 500 Nm, συνεργάζεται με 8άρι αυτόματο κιβώτιο και επιταχύνει τη Supra στα πρώτα 100 χλμ./ώρα εντός 4,3 δλ., με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα. Όπως είπαμε, μόνο 90 Supra Jarama Racetrack Edition θα διατεθούν- όλες για την αγορά της Ευρώπης.