Η Toyota ανακοίνωσε επίσημα τη δέσμευσή της στην κατηγορία των μικρών αυτοκινήτων, με την εξέλιξη διαδόχου για το επιτυχημένο Aygo.
Το αυτοκίνητο θα βασίζεται στην πλατφόρμα GA-B, που αποτελεί τη βάση των νέων Yaris και Yaris Cross. Τα περισσότερα μηχανικά μέρη θα είναι κοινά με το 1.000άρι Yaris, κάτι που σημαίνει πως κάτω από το καπό περιμένουμε τον τρικύλινδρο ατμοσφαιρικό των 996 κ.εκ., με απόδοση 72 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και 93 Nm στις 4.400 σ.α.λ. H μετάδοση της κίνησης θα είναι υπόθεση του 5τάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου, αν και σε κάποιες αγορές θα είναι διαθέσιμο και με CVT. Η αρχιτεκτονική της ανάρτησης δεν θα έχει διαφορές, με γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός και ημιάκαμπτο άξονα πίσω, ενώ στα φρένα θα έχουμε αεριζόμενους δίσκους εμπρός και ταμπούρα πίσω. Έκδοση GR δεν προβλέπεται.
Αυτό που προβλέπεται είναι αύξηση στις διαστάσεις και αλλαγή προσανατολισμού σχεδιαστικά. Το νέο Aygo (αν ονομαστεί έτσι) θα φέρνει σε crossover, αντλώντας πολλές επιρροές από το Yaris Cross. Επίσης, σε αντίθεση με το Yaris, υβριδικό δεν θα υπάρχει, καθώς όπως αναφέρουν οι Ιάπωνες το αγοραστικό κοινό του A-Segment προτιμά τα παραδοσιακά βενζινοκίνητα μοτέρ, για λόγους κόστους.
Η παραγωγή θα λαμβάνει χώρα στο εργοστάσιο της Toyota στην Τσεχία, εκεί που κατασκευάζεται το σημερινό Aygo. Το επόμενο, όμως, δεν θα έχει γαλλική παρέα καθότι τα Citroen C1 και Peugeot 108 δεν θα συνεχίσουν, όπως έχει ανακοινώσει το Groupe PSA από το 2018. Το νέο ιαπωνικό μικρό αναμένεται να παρουσιαστεί στα τέλη του 2021, με την παραγωγή να ξεκινά στις αρχές του ’22.