Η Toyota έκανε τετράτροχη τίγρη το GR86 για την ειδική έκδοση Special Edition, λανσάροντας μια από τις πιο ιδιαίτερες εκφάνσεις του sportscar της και στις δυο γενιές που έχει κυκλοφορήσει.
Εμφανισιακά δεν υπάρχει μεγαλύτερος μαγνήτης από το πορτοκαλί Solar Shift χρώμα, που συνδυάζεται με δυο μαύρες λωρίδες στην πίσω κολώνα για να δώσει το οπτικό εφέ της τίγρεως. Οι εμφανισιακές αλλαγές περιλαμβάνουν επίσης νέας σχεδίασης και πολύ καλαίσθητες 18άρες ζάντες, spoiler στο χείλος της πόρτας του πορτμπαγκάζ και νέα εξάτμιση. Από το εσωτερικό δεν έχουμε εικόνα, αλλά η Toyota αναφέρει πορτοκαλί ραφές στα καθίσματα και τις επενδύσεις σε πόρτες-ταμπλό, μαζί με δερμάτινο τιμόνι και αλουμινένια πεντάλ. Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων των 7 ιντσών και η οθόνη αφής των 8 ιντσών για το infotainment συνεχίζουν ως έχουν.
Το ίδιο ισχύει για τα μηχανικά μέρη του GR86 Special Edition, με μοναδική διαφορά τον πιο τονισμένο ήχο από την εξάτμιση που, σύμφωνα με τους Ιάπωνες, θυμίζει γρύλισμα από τίγρη. Όπως κι αν ακούγεται, η απόδοση του ατμοσφαιρικού boxer των 2.4 λίτρων παραμένει στους 234 ίππους στις 7.000 σ.α.λ. και 250 Nm ροπής από τις 3.700 σ.α.λ., συνεργαζόμενος με 6άρι χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιο. Λογικά απαράλλαχτες είναι και οι επιδόσεις, με 0-100 χλμ./ώρα σε 6,3 δλ. (6,9 δλ. το αυτόματο) και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 226 χλμ./ώρα (216 χλμ./ώρα το αυτόματο).
Η παραγωγή του GR86 Special Edition θα κρατηθεί πολύ χαμηλά, στις μόλις 860 μονάδες.