H Opel μας γυρνάει στο 1970, αλλά έχει και το βλέμμα της στο μέλλον, με το νέο Manta GSe Elektromod. Ενός μοναδικού αυτοκινήτου, που γιορτάζει τη συμπλήρωση 50 χρόνων από την παρουσίαση του ιστορικού κουπέ.
Η εμφάνιση αντλεί τεράστια έμπνευση από το πρώτο Manta, υιοθετώντας τον παραδοσιακό κιτρινόμαυρο χρωματισμό, τα διπλά στρογγυλά φανάρια πίσω και τις αναλογίες του αμαξώματος. Στο εμπρός μέρος συναντάμε μια περίτεχνη προσαρμογή της μάσκας Vizor και των LED ημέρας, που θυμίζουν αυτά του νέου Mokka. Το «πρόσωπο» του αυτοκινήτου, όμως, είναι ξεκάθαρα Manta. Πρεμιέρα στο GSe κάνει η τεχνολογία «Pixel Vizor», που ενσωματώνει ένα είδος οθόνης στη μάσκα και δίνει τη δυνατότητα για προβολή μηνυμάτων και γραφικών! Το νοσταλγικό εξωτερικό ολοκληρώνουν οι 17άρες ζάντες της Ronal (195/40 R17 μπροστά και 205/40 R17 πίσω).
Στο εσωτερικό, η ρετρό αισθητική αναμειγνύεται με την ψηφιακότητα. Το τιμόνι είναι λες και βγήκε από Manta των 70’s, αλλά πίσω του δεν υπάρχουν αναλογικά όργανα. Ένας ψηφιακός πίνακας οργάνων 12 ιντσών φροντίζει για την ενημέρωση του οδηγού, μαζί με την οθόνη των 10 ιντσών στο ταμπλό που είναι στραμμένη προς το μέρος του («Pure Panel» ονομάζει τη διάταξη η Opel). Τα μπάκετ καθίσματα και οι επενδύσεις alcantara δίνουν τον απαραίτητο αγωνιστικό τόνο, ενώ το ηχοσύστημα της Marshall φροντίζει για την premium αύρα.
Στην κεντρική κονσόλα συναντάμε έναν λεβιέ ταχυτήτων, που παραπέμπει στο 4άρι χειροκίνητο του πρώτου Manta. Η είδηση εδώ είναι διπλή. Αφενός το Elektromod έχει όντως 4 ταχύτητες, αφετέρου είναι ηλεκτρικό! Οι Γερμανοί δημιούργησαν ένα κιβώτιο με 4 «εικονικές» σχέσεις, τις οποίες μπορεί να αλλάζει ο οδηγός κανονικά με τον λεβιέ! Διαφορετικά, μπορεί να τον βάλει στην 4η και να εμπλέξει την αυτόματη λειτουργία.
Στη διάθεσή του έχει 147 ίππους και 255 Nm ροπής, προσφορά του ηλεκτροκινητήρα και μιας μπαταρίας 31 kWh. Η αυτονομία ανέρχεται στα 200 χλμ. και η πλήρης φόρτιση διαρκεί λιγότερο από 4 ώρες, ενώ διατίθεται φορητός φορτιστής 9 kWh για την αποφυγή δύσκολων στιγμών. Το Manta GSe μπορεί να αποτελεί πρωτότυπο, όμως το «GSe» θα το βλέπουμε συχνά από εδώ και στο εξής καθότι πρόκειται για την ηλεκτρική υπομάρκα της Opel, που θα προσφέρει σπορ εκδόσεις ηλεκτρικών της μοντέλων.