Η Suzuki συνεχίζει τη διεύρυνση της γκάμας των SUV μοντέλων της, αυτή τη φορά με την παρουσίαση του νέου Grand Vitara, επαναφέροντας το δημοφιλές αυτό όνομα, ύστερα από χρόνια απουσίας. Σε σχέση με το Vitara δεν έχει καμία ομοιότητα, δεδομένου ότι αποτελεί το δίδυμο αδελφάκι του Toyota Ubran Cruiser Hyryder. Η πρεμιέρα του «μεγάλου» Vitara έγινε στην Ινδία, όπου θα παράγεται και θα πωλείται, ενώ θα εξάγεται και σε άλλες χώρες, μεταξύ αυτών η Αφρική.
Παρά τη συγγένειά του με το αντίστοιχο Toyota, διαφέρει από αυτό σε πολλά σημεία εξωτερικά και ειδικότερα στο εμπρός και πίσω τμήμα του αμαξώματός του. Συγκεκριμένα φέρει αλλαγμένα φωτιστικά σώματα εμπρός και πίσω, μάσκα και διαφοροποιημένους προφυλακτήρες. Το Grand Vitara έχει μήκος 4.345 χλστ. (4.300 το S-Cross), πλάτος 1.795 χλστ., ύψος 1.645 χλστ. και μεταξόνιο 2.600 χλστ. (ίδιο με του S-Cross). Ως βάση χρησιμοποιείται η πλατφόρμα Suzuki TECT, γνωστή και ως Global C-Platform.
Το εσωτερικό είναι πανομοιότυπο με του Toyota Urban Cruiser Hyryder, εκτός από τους χρωματικούς συνδυασμούς και φυσικά τα λογότυπα. Σχεδιαστικά παρουσιάζει σύγχρονα χαρακτηριστικά, όπως αντίστοιχα και στον εξοπλισμό. Στο κέντρο του ταμπλό κυριαρχεί η οθόνη αφής των 9 ιντσών, η οποία συνδυάζεται με ψηφιακό πίνακα οργάνων 7 ιντσών και Head-Up Display. Ανάλογα την έκδοση περιλαμβάνει επιπλέον πανοραμική ηλιοροφή, αεριζόμενα καθίσματα, ασύρματη φόρτιση κινητού, κάμερα περιμετρικής θέασης.
Την κίνηση του νέου Grand Vitara αναλαμβάνουν δύο μηχανικά σύνολα. Στη βάση τοποθετείται το 1.500άρι DualJet μοτέρ με ήπιο υβριδικό σύστημα 12V ISG, απόδοσης 103 ίππων και 137 Nm ροπής. Η μετάδοση γίνεται στους εμπρός ή σε όλους τους τροχούς, μέσω του γνωστού συστήματος AllGrip, με τις επιλογές Auto, Sport, Snow και Lock. Στην γκάμα περιλαμβάνεται και το full hybrid σύνολο με 1.5 λτ. κινητήρα και συνδυαστική ισχύ 116 ίππων και 141 Nm ροπής. Εδώ η κίνηση μεταδίδεται αποκλειστικά μπροστά, μέσω ενός e-CVT κιβωτίου ταχυτήτων. Ο οδηγός έχει στη διάθεσή του τα προφίλ EV, Eco και Normal.