Το Suzuki S-Cross το γνωρίζουμε καλά ως ήπια υβριδικό, μέσα από το συνδυασμό του 1.4 BoosterJet και του 48βολτου συστήματος. Τώρα έρχεται να μας συστηθεί και ως full hybrid, «παντρεύοντας» έναν ατμοσφαιρικό 1.500άρη βενζινοκινητήρα και ισχυρότερο ηλεκτρικό μοτέρ.
Το S-Cross 1.5 Strong Hybrid διαθέτει έναν τετρακύλινδρο κινητήρα 1.462 κ.εκ., που αποδίδει 102 ίππους στις 6.800 σ.α.λ. και 138 Nm στις 4.400 σ.α.λ., μαζί με ηλεκτροκινητήρα 33 ίππων και 60 Nm. Σε σύγκριση με το υπερτροφοδοτούμενο mild hybrid, το ηλεκτρικό σύνολο εδώ είναι ισχυρότερο κατά 19 ίππους και 7 Nm επιτρέποντας στο crossover της Suzuki κίνηση μόνο με το ρεύμα. Το αυτοκίνητο εκκινεί και κινείται στις χαμηλές ταχύτητες ή μόνο με τον ηλεκτροκινητήρα, εμπλέκοντας τον 1.5 DualJet όταν ο οδηγός πατήσει πιο δυνατά το δεξί πεντάλ. Δυο προγράμματα λειτουργίας αναλαμβάνουν τη διαχείριση του υβριδικού συστήματος, με το Standard να χρησιμοποιεί εναλλάξ θερμικό-ηλεκτρικό κινητήρα και το Eco να δίνει προτεραιότητα στον δεύτερο.
Δυο είναι και οι επιλογές μετάδοσης: μπροστοκίνητο ή τετρακίνητο. Αμφότερα μεταφέρουν την ισχύ στους τροχούς μέσω του 6τάχυτου αυτόματου κιβωτίου AGS, συνδυαζόμενο στο AWD με το σύστημα τετρακίνησης AllGrip. Το S-Cross Strong Hybrid 2WD επιταχύνει στα 100 χλμ./ώρα από στάση εντός 12,7 δλ., ενώ το AllGrip θέλει 0,8 δλ. επιπλέον (13,5 δλ.). Η τελική φτάνει και στις δυο περιπτώσεις τα 175 χλμ./ώρα. Το τετρακίνητο διαθέτει ισάριθμα προγράμματα λειτουργίας (Auto, Sport, Snow και Lock), επιτρέποντας στον οδηγό να επιλέγει τον τρόπο κατανομής της ισχύος αναλόγως συνθηκών.
Στο μέτωπο της κατανάλωσης και των εκπομπών ρύπων, το Strong Hybrid 140V αισθάνεται στο στοιχείο του. Η μέση τιμή του 2WD διαμορφώνεται στα 5,2 λίτρα/100 χλμ., ο υπεραστικός κύκλος στα 6,2 λίτρα/100 χλμ. και ο αστικός στα 4,7 λίτρα/100 χλμ. (ελέω λειτουργίας ηλεκτροκινητήρα και ανάκτησης ενέργειας). Το AllGrip βρίσκεται στα 5,8 λίτρα/100 χλμ. μέσης τιμής, εμφανίζοντας 5,9-6,0 λίτρα/100 χλμ. στον αυτοκινητόδρομο και 4,9 λίτρα/100 χλμ. στην πόλη. Οι εκπομπές CO2 τώρα, διαμορφώνονται στα 118 γρ./χλμ. για το δικίνητο και τα 131 γρ./χλμ. για το τετρακίνητο, με το πρώτο να απαλλάσσεται από τα τέλη κυκλοφορίας και το δεύτερο να επιβαρύνεται με μόλις 83,84 ευρώ.