Η Suzuki ανακοίνωσε τα σχέδιά της για σχεδόν ολοκληρωτικό εξηλεκτρισμό της γκάμας μέχρι το τέλος της δεκαετίας, παρουσιάζοντας μια σειρά από νέα ηλεκτρικά μοντέλα τόσο για την Ευρώπη, όσο και για την Ιαπωνία και την Ινδία, σε μια επένδυση που θα αγγίξει τα 2 τρις γεν (13,8 δις ευρώ). Η φίρμα από το Χαμαμάτσου προγραμματίζει το λανσάρισμα 5 EVs στη Γηραιά Ήπειρο και από 6 σε Ιαπωνία/Ινδία, με τα μεγάλα νέα να αφορούν την αντίστοιχη έκδοση του Jimny.
Οι μυστηριώδεις σιλουέτες που εμφανίστηκαν στο οργανόγραμμα των Ιαπώνων, απεικονίζουν το Jimny EV με φωτιζόμενη μάσκα και μοντέρνα γραφικά LED στους στρογγυλούς προβολείς. Δεν έχουμε πληροφορίες για το μοντέλο, αλλά αναμένεται να διατηρήσει την αρχιτεκτονική του πλαισίου σκάλας και το μεγαλύτερο μέρος της εξωτερικής και εσωτερικής σχεδίασής του, με τις απαραίτητες προσαρμογές. Πέρα από το ηλεκτρικό, η Suzuki ετοιμάζει επίσης μια ήπια υβριδική έκδοση του αγαπημένου off roader της, που θα του επιτρέψει να επιστρέψει στις πωλήσεις ως επιβατικό (τώρα μόνο ως επαγγελματικό LCV, λόγω ρύπων).
Δίπλα στο Jimny EV διακρίνουμε ένα νέο SUV, που φέρνει αρκετά στο προσφάτως παρουσιασμένο Suzuki Fronx. Το μοντέλο αποκαλύφθηκε νωρίτερα αυτό το μήνα για την αγορά της Ινδίας, αλλά φαίνεται ότι η Suzuki σχεδιάζει να προσφέρει μια ηλεκτρική παραλλαγή του στην Ευρώπη. Παρακάτω βλέπουμε δυο ακόμη SUV, εκ των οποίων το ένα αφορά την έκδοση παραγωγής του πρωτοτύπου eVX. To άλλο τώρα, ενδέχεται να αφορά την επόμενη γενιά Vitara. Τέλος, υπάρχει ένα αυτοκίνητο πόλης που φαίνεται να είναι μικρότερο από το σημερινό Ignis, θυμίζοντας το Wagon R+.
Το πρώτο ηλεκτρικό Suzuki στην Ευρώπη θα έχει λανσαριστεί μέχρι το 2024, ενώ η ιαπωνική εταιρία έχει ήδη επιβεβαιώσει ότι το eVX παραγωγής θα εμφανιστεί το 2025. Οι Ιάπωνες θέλουν τα EV να αντιπροσωπεύουν το 80% της ευρωπαϊκής τους γκάμας μέχρι το 2030, με το υπόλοιπο 20% να αποτελείται από υβριδικά.