H BMW αναβαθμίζει την κορυφαία έκδοση της Σειράς 1, δίνοντας έμφαση πρωτίστως στο στήσιμο και δευτερευόντως στην εμφάνιση. Τι καινούργιο έχει να μας πει η M135i xDrive;
Σχεδιαστικά, όχι πολλά. Μια τετράδα 19άρες ζάντες νέου σχεδίου (18άρες στάνταρ), εμπλουτισμένη παλέτα με το χρώμα Sao Paulo Yellow σε πρώτο πλάνο (επίσης νέες προσθήκες τα Frozen Pure Grey και Frozen Orange) και τέλος. Ανάλογη εικόνα στο εσωτερικό, όπου η εικόνα εμφανίζεται πανομοιότυπη με τη σημερινή M135i xDrive. Μοναδική αλλαγή η προσθήκη συστήματος τεχνητού ήχου, που ενισχύει τη χροιά του μοτέρ μέσω των ηχείων. Κάτω από το αμάξωμα είναι που έδωσαν βάση οι μηχανικοί, και συγκεκριμένα στο σετάρισμα της ανάρτησης.
Ο 2.0λτ. τετρακύλινδρος τούρμπο TwinPower εξακολουθεί να αποδίδει 306 ίππους στις 5.000-6.250 σ.α.λ. και 450 Nm στις 1.800-4.500 σ.α.λ., τροφοδοτώντας όλους τους τροχούς μέσω του 8τάχυτου αυτόματου Steptronic και του συστήματος τετρακίνησης xDrive. Οι επιδόσεις παραμένουν αναλλοίωτες, με τα 100 χλμ./ώρα από στάση να έρχονται σε 4,8 δλ. και την τελική να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα. Από εκεί και πέρα, η ανανεωμένη M135i διαφοροποιείται στον τρόπο που διαχειρίζεται τις στροφές. Ο κορυφαίος «Άσος» διαθέτει αναθεωρημένο λόγο αμορτισέρ-ελατηρίων, νέες βάσεις στους βραχίονες της πίσω ανάρτησης και στα ψαλίδια της εμπρός, ενώ ο εμπρός άξονας φέρει αυξημένο αρνητικό κάμπερ. Ρυθμίσεις που αποσκοπούν στην καλύτερη διαχείριση των πλευρικών φορτίων και τη βέλτιστη απόσβεση των ανωμαλιών εντός καμπής.