Η SsangYong πέρασε αρκετές περιπέτειες τα τελευταία χρόνια, ιδίως αναφορικά με το ιδιοκτησιακό καθεστώς. Από τις αρχές του έτους τελεί υπό νέα διεύθυνση και ήδη, οι καρποί της νέας εποχής κάνουν την εμφάνισή τους μέσω του ολοκαίνουργιου Torres.
Το μεσαίο SUV των Κορεατών τοποθετείται ανάμεσα στα Korando και Rexton, αντλώντας έμπνευση από τις προτάσεις των Jeep και Land Rover. Το εμπρός μέρος δείχνει ξεκάθαρα τη συμπάθειά του στα μοντέλα της αμερικανικής εταιρίας, με τις κάθετες γρίλιες στη μάσκα και το γενικότερα σκληροτράχηλο μοτίβο. Τα φωτιστικά σώματα πάντως παραπέμπουν σε Land Rover, ενώ τα πίσω μοιάζουν αρκετά σε εκείνα του Ford Explorer. Ακόμα και η προαιρετική θήκη στην τρίτη κολώνα είναι δανεισμένη από Land Rover, συγκεκριμένα το νέο Defender!
Οι σχεδιαστές της SsangYong πάντως έκαναν τη δουλειά τους, καθώς το Torres ξεχωρίζει με την παρουσία του και τα ιδιαίτερα γνωρίσματά του. Οι ζάντες από 17 έως 20 ίντσες δίνουν τον απαραίτητο τόνο στο προφίλ, όπως και τα προαιρετικά σκαλοπάτια, αλλά το πιο ξεχωριστό στοιχείο του νέου SUV εντοπίζεται στην 5η πόρτα. Εκεί, δηλαδή, που συναντάμε ένα εξόγκωμα-φόρο τιμής στις εξωτερικά τοποθετημένες ρεζέρβες των παλαιότερων off roaders. Το μήκος του φτάνει τα 4.700 χλστ., το πλάτος τα 1.890 χλστ., το ύψος τα 1.720 χλστ. και το μεταξόνιο τα 2.680 χλστ., οπότε τοποθετείται στο άνω άκρο της κατηγορίας από πλευράς διαστάσεων.
Στο εσωτερικό οι επιρροές από Land Rover συνεχίζονται, με τη μορφή της οθόνης των 8 ιντσών για τη λειτουργία του συστήματος κλιματισμού κάτω από την κεντρική, των 12,3 ιντσών, για το σύστημα πολυμέσων. Παρών και ο ψηφιακός πίνακας οργάνων, όπως επίσης οι δερμάτινες επενδύσεις, ο ambient φωτισμός, οι λειτουργίες συνδεσιμότητας, τα επικουρικά συστήματα ασφαλείας και οι 7 αερόσακοι. Από πλευράς χώρων η SsangYong ανακοινώνει πορτμπαγκάζ 703 λίτρων, που μετατρέπεται σε «οικόπεδο» 1.662 λίτρων με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων.
Την κίνηση του Torres αναλαμβάνει ο 1.5 T-GDI τετρακύλινδρος τούρμπο που γνωρίζουμε από το Korando, με απόδοση 170 ίππων και 280 Nm. Η κίνηση μεταφέρεται αποκλειστικά μέσω 6τάχυτου αυτόματου κιβωτίου είτε στους εμπρός, είτε σε όλους τους τροχούς. Οι Κορεάτες ανακοινώνουν βάρος 1.520 κιλών στη δικίνητη έκδοση και 1.610 κιλών στην τετρακίνητη, με την πρώτη να είναι 124 κιλά βαρύτερη από την αντίστοιχη του Korando (1.396 κιλά). Αργότερα θα παρουσιαστεί και αμιγώς ηλεκτρική εκδοχή, πιθανότατα επίσης με κοινά μέρη από το μικρότερο SUV. To Korando E-Motion έχει έναν ηλεκτροκινητήρα 190 ίππων στον εμπρός άξονα, που αντλεί ενέργεια από μια μπαταρία 61,5 kWh και μπορεί να ταξιδέψει έως 339 χλμ. με μια φόρτιση (σε κύκλο WLTP).
Οι τιμές του Torres ξεκινούν στην αγορά της Κορέας από τα 26,9 εκατ. γουόν (19.940 ευρώ) και φτάνουν μέχρι τα 30,4 εκατ. γουόν (22.540 ευρώ).