Παράλληλα με την παρουσίαση των κορυφαίων εκδόσεων της νέας Octavia, των RS 2.0 TSI, RS 2.0 TDI και RS iV, η Skoda ανακοίνωσε όλες τις τεχνικές λεπτομέρειες και τις επιδόσεις της έκδοσης G-TEC. Πρόκειται για το μοντέλο με τον κινητήρα φυσικού αερίου, ο οποίος συνδυάζει εξαιρετική οικονομία σε κόστος καυσίμου με σβέλτες επιδόσεις.
Δείτε ακόμα: Νέες Skoda Octavia RS 2.0 TSI και 2.0 TDI
Πιο αναλυτικά, ο 1.5 TSI G-TEC κινητήρας αποδίδει 130 ίππους στις 5.000-6.000 σ.α.λ. και ροπή 200 Nm στις 1.400-4.000 σ.α.λ. Η δύναμη περνάει στους εμπρός τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη 7 ταχυτήτων DSG, εξασφαλίζοντας επιτάχυνση στο 0-100 χλμ./ώρα σε 9,6 δλ. και μέγιστη ταχύτητα 218 χλμ./ώρα. Η Octavia G-TEC ζυγίζει 1.339 κιλά, ενώ το αμάξωμά της ξεχωρίζει και για τον πολύ χαμηλό αεροδυναμικό συντελεστή (Cd 0,254).
Δείτε ακόμα: Skoda Kamiq 1.0 TSI Vs VW T-Cross 1.0 TSI
Τα 17,33 κιλά του φυσικού αερίου αποθηκεύονται σε τρεις δεξαμενές που βρίσκονται πλήρως ασφαλείς στο δάπεδο του αυτοκινήτου και εξασφαλίζουν αυτονομία 500 χιλιομέτρων. Επιπλέον υπάρχει ένα βοηθητικό ρεζερβουάρ βενζίνης 9 λίτρων, με τη συνολική αυτονομία να φτάνει έως τα 690 χιλιόμετρα. Κυρίως καύσιμο είναι το φυσικό αέριο και όταν αδειάσει από τις δεξαμενές και δεν γίνει ανεφοδιασμός, τότε αυτόματα ο κινητήρας λειτουργεί με τη βενζίνη.
Δείτε ακόμα: Ποιες πρωτιές είχε το Skoda Favorit;
Η μεικτή κατανάλωση φυσικού αερίσου ξεκινά από μόνο 3,42 kg/100 χλμ., τα οποία ισοδυναμούν με μόλις 2,85 €/100 χλμ. (με τιμή CNG 0,834€/kg.). Παρά την προσθήκη των επιπλέον δεξαμενών, υπάρχει πολύς χώρος για τις αποσκευές, της τάξεως των 455 λτ. για την Grand Coupe και 495 λτ. για την Sportswagon.