Λίγους μήνες μετά το ντεμπούτο της 4ης γενιάς Fabia, η Skoda παρουσιάζει την κορυφαία και πιο σπορ έκδοση Monte Carlo. Ένα αυτοκίνητο που δίνει έμφαση στον εξοπλισμό και τη σχεδίαση, προσφέροντας παράλληλα σπορτίβ χαρακτηριστικά.
Η Monte Carlo ξεχωρίζει από τις απλές Fabia χάρις στο μαύρο χρώμα που απαντάται σε μάσκα, spoiler εμπρός προφυλακτήρα, καλύμματα μαρσπιέ-καθρεπτών και γράμματα στο πίσω μέρος, ενώ δεν λείπουν τα ανάλογα σήματα στα εμπρός φτερά και ο διαχύτης στον πίσω προφυλακτήρα. Οι στάνταρ ζάντες αλουμινίου είναι 16 ιντσών, ωστόσο οι 17άρες Procyon των φωτογραφιών σίγουρα αξίζουν το παραπάνω κόστος. Σκουρόχρωμα είναι και τα πίσω παράθυρα, ολοκληρώνοντας το εξωτερικό οπτικό πακέτο της σπορ Fabia, η οποία διατηρεί τα αεροδυναμικά σκήπτρα της κατηγορίας με Cd 0,28.
Στο εσωτερικό η σπορτίβ εικόνα όχι απλά συνεχίζει, αλλά εντείνεται. Το κόκκινο χρώμα στο διακοσμητικό του ταμπλό, που εκτείνεται στους κυκλικούς αεραγωγούς, και τις επενδύσεις στις χειρολαβές και περιμετρικά της κεντρικής κονσόλας, δένουν υπέροχα με τα μπάκετ καθίσματα και τις λευκές ραφές. Ιδιαίτερο χρώμα δίνουν οι πέντε τρίχρωμες λωρίδες στην πλάτη και τα έδρανα, ενώ το τριάκτινο flat bottomed δερμάτινο τιμόνι, η παρουσία απομίμησης ανθρακονημάτων σε τιμόνι, κονσόλα και επιλογέα, ο ψηφιακός πίνακας οργάνων 10,25 ιντσών και τα αποκλειστικά γραφικά καλωσορίσματος στην κεντρική οθόνη αφής συμπληρώνουν τον εσωτερικό κόσμο της Fabia Monte Carlo.
Την κίνησή της αναλαμβάνουν τέσσερα μηχανικά σύνολα, για όλα τα γούστα. Στη βάση συναντάμε τον 1.000άρη τρικύλινδρο ατμοσφαιρικό MPI, των 80 ίππων και 93 Nm. Με 15,5 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα και 179 χλμ./ώρα τελικής πάντως, δύσκολα θα ανταποκριθεί στο όνομα «Monte Carlo». Σαφώς καλύτερα τα πηγαίνει ο 1.0 TSI των 95 ίππων και 175 Nm, με 10,6 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα και 193 χλμ./ώρα τελικής. Αμφότεροι οι κινητήρες συνδυάζονται αποκλειστικά με 5άρι χειροκίνητο κιβώτιο, με την κορυφαία έκδοση 110 ίππων και 200 Nm του 1.0 TSI να προσφέρει την επιλογή μεταξύ 6τάχυτου μηχανικού και 7τάχυτου DSG κιβωτίου (10,0 και 9,9 δλ. το 0-100 χλμ./ώρα αντίστοιχα, κοινή τελική στα 205 χλμ./ώρα). Στην κορυφή τοποθετείται ο τετρακύλινδρος 1.5 TSI των 150 ίππων και 250 Nm, που συνδυάζεται αποκλειστικά με το 7άρι αυτόματο διπλού συμπλέκτη και επιταχύνει τη Fabia Monte Carlo στα 100 χλμ./ώρα από στάση εντός 8,0 δλ., με την τελική να ανέρχεται σε 225 χλμ./ώρα.
Η Skoda υποστηρίζει πως με το προαιρετικό ρεζερβουάρ των 50 λίτρων, οι κινητήρες του 1.0 λίτρου μπορούν να εξασφαλίσουν πάνω από 900 χλμ. με ένα γέμισα. Επίσης προαιρετικά, διατίθεται σπορ ανάρτηση με σφιχτότερα ελατήρια και χαμηλότερη κατά 15 χλστ. απόσταση από το έδαφος. Στο στάνταρ εξοπλισμό, τέλος, περιλαμβάνονται όλα τα συστήματα ασφαλείας και οι λειτουργίες συνδεσιμότητας.
Η νέα Fabia Monte Carlo αναμένεται στην Ελλάδα στο τέλος της άνοιξης, με την Kosmocar-Skoda να ανακοινώνει τις προτεινόμενες τιμές λιανικής λίγο πριν το λανσάρισμα.