Τα πρώτα σκίτσα από το εσωτερικό του πρώτου αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου της, που βασίζεται στην πλατφόρμα MEB παρουσίασε η Skoda, του Enyaq iV, το οποίο θα αποτελέσει τη ναυαρχίδα της μάρκας.
Δείτε ακόμα: 20 χρόνια και 4 γενιές Skoda Octavia RS
Ακόμα η Skoda δεν ανακοίνωσε τις εξωτερικές του διαστάσεις, ωστόσο αναφέρει ότι θα έχει μικρότερο μήκος από τη νέα Octavia των 4.689 χλστ., όμως οι χώροι που θα προσφέρει να είναι ανάλογοι του Kodiaq. Η παγκόσμια πρεμιέρα του Enyaq iV θα γίνει την 1η Σεπτεμβρίου, στην Πράγα και μέχρι τότε θα ανακοινώνονται νέα στοιχεία.
Το ταμπλό, όπως μπορούμε να το δούμε μέσω των σκίτσων, εμφανίζει κάποιες ομοιότητες με εκείνο της νέας Octavia (όπως και το τιμόνι). Επίσης, ξεχωρίζει η πολύ μεγάλη κεντρική οθόνη του συστήματος infotainment των 13 ιντσών (θα υπάρχει και head-up display), ο ψηφιακός πίνακας οργάνων και τα λίγα φυσικά κουμπιά που βρίσκονται στην κεντρική κονσόλα. Κάτω από αυτή θα υπάρχει επιπλέον αποθηκευτικός χώρος, ενώ το πορτ μπαγκάζ θα ξεκινάει από τα 585 λίτρα.
Δείτε ακόμα: Γνωρίζετε τι συμβολίζει το σήμα της Skoda;
Χάρη στην πλατφόρμα MEB, το εσωτερικό του Enyaq iV δεν θα έχει κεντρικό τούνελ μετάδοσης, όπως σε ένα αυτοκίνητο με θερμικό κινητήρα, πράγμα που ευνοεί τους χώρους, ειδικά στο πίσω τμήμα της καμπίνας. Η Skoda θα προσφέρει στο Enyaq iV για πρώτη φορά επιλογές σχεδιασμού, αντί για τις συνήθεις γραμμές εξοπλισμού. Μεταξύ των επιλογών θα είναι οι επενδύσεις καθισμάτων από 40% μαλλί και την σφραγίδα της Woolmark και το υπόλοιπο 60% θα είναι ένα μείγμα πολυεστέρα από ανακυκλωμένες φιάλες PET. Μια ιδιαίτερη διακοσμητική επένδυση θα εκτείνεται σε όλο το πλάτος του ταμπλό μέχρι τα πάνελ των θυρών, ενισχύοντας την αίσθηση του χώρου. Επίσης, κάτω από την κεντρική οθόνη, υπάρχει μια προέκταση με μαλακό υλικό που χρησιμεύει να για ακουμπάει ο οδηγός το χέρι του και να χειρίζεται καλύτερα την οθόνη αφής.
Δείτε ακόμα: Από 19.900€ η νέα Skoda Octavia (τιμές – εξοπλισμοί)
Να υπενθυμίσουμε ακόμα ότι το Enyaq iV θα είναι διαθέσιμο τόσο σε δικίνητη όσο και τετρακίνητη έκδοση, με δυνατότητα επιλογής από τρεις διαφορετικές μπαταρίες και πέντε επίπεδα ισχύος. Η φόρτισή του σε ταχυφορτιστή συνεχούς ρεύματος θα γίνεται ακόμα και με 125 kW, με την αυτονομία να φτάνει τα 500 χιλιόμετρα κατά WLTP.