Πριν από λίγα λεπτά και ύστερα από πολλά teasers, η Skoda αποκάλυψε πλήρως το εντελώς νέο Kodiaq. Όπως και το προγενέστερο που παρουσιάστηκε το 2017, έτσι και το νέο διαθέτει πληθωρικά χαρακτηριστικά, συνδυασμένα με πιο αιχμηρό σχεδιασμό από άκρη σε άκρη. Παράλληλα εμφανίζεται πλήρως αναβαθμισμένο και στο εσωτερικό, ενώ η γκάμα των κινητήρων περιλαμβάνει βενζίνης, πετρελαίου και εξηλεκτρισμένα συστήματα.
Εξωτερικά το νέο Skoda Kodiaq διαθέτει σαφώς πιο σπορτίφ ντιζάιν, από όποια πλευρά και να το δει κανείς. Μπροστά η διπλή διάταξη των φωτιστικών σωμάτων διατηρείται, όμως τα LED αλλάζουν σε πιο λεπτά, όπως είδαμε πρόσφατα και στο ανανεωμένο Kamiq. Στην πλατιά μάσκα εφάπτονται τα λεπτά φώτα, ενώ ο κεντρικός αεραγωγός και τα νεύρα στο καπό ενισχύουν το δυναμισμό του. Τα πλαϊνά τμήματα διατρέχουν «γραμμώσεις» στο ύψος των ώμων και χαμηλά στις πόρτες, ενώ πίσω κυριαρχούν τα λεπτά τριγωνικά φώτα. Οι νέες ζάντες αλουμινίου διαμέτρου από 17 έως 20 ίντσες πλαισιώνονται από τετραγωνισμένους θόλους με προστατευτικά τμήματα. Νέο στοιχείο στον προαιρετικό εξοπλισμό είναι οι πίσω κολόνες σε σκουρόχρωμο φινίρισμα. Όσον αφορά τις διαστάσεις, το ήδη μεγάλο Kodiaq πήρε και άλλους πόντους σε μήκος κατά 61 χιλιοστά, φτάνοντας πλέον στα 4.758 χιλιοστά. Το μεταξόνιο παρέμεινε στα 2.791 χιλιοστά, όπως επίσης το πλάτος στα 1.864 χιλιοστά και το ύψος στα 1.657 χιλιοστά.
Το εσωτερικό με το ταμπλό σχήματος «X» διαθέτει πολυτελή εικόνα, άπλα χώρων και φουλ ψηφιακότητα. Αρχικά ξεχωρίζει η μεγάλη κεντρική οθόνη αφής των 12,9 ιντσών, μαζί με τον ψηφιακό πίνακα οργάνων των 10,25 ιντσών. Στην κεντρική κονσόλα νέο στοιχείο αποτελούν τα τρία στρογγυλά χειριστήρια Smart Dials. Το καθένα ενσωματώνει ψηφιακή οθόνη διαμέτρου 32 χιλιοστών για γρήγορη και εύκολη πρόσβαση σε πολλές λειτουργίες του οχήματος. Η κεντρική κονσόλα ενσωματώνει δυο μεγάλους αποθηκευτικούς χώρους, αξιοποιώντας πλήρως τη μεταφορά του επιλογέα του στάνταρ DSG στην κολώνα του τιμονιού. Ευρύχωρες είναι και οι θήκες στις πόρτες, οι οποίες φιλοξενούν και την παραδοσιακή ομπρέλα στην πλευρά του οδηγού. Η ασύρματη φόρτιση smartphone και η θύρα USB-C στη βάση του κεντρικού καθρέπτη είναι στάνταρ, όπως και η χρήση βιώσιμων υλικών σε ταμπλό, πόρτες και καθίσματα.
Και σε αυτό το Kodiaq, μεγάλος πρωταγωνιστής είναι οι τεράστιοι χώροι. Στην 7θέσια διάταξη οι επιβάτες της τρίτης σειράς έχουν στην διάθεσή τους 15 χιλιοστά επιπλέον για το κεφάλι. Το ήδη τεράστιο πορτμπαγκάζ γίνεται αχανές καθότι κερδίζει μέχρι 75 λίτρα, συγκριτικά με το σημερινό! Στην 7θέσια διάταξη κυμαίνεται από 340 έως 845 λίτρα και στην 5θέσια η χωρητικότητα εκτινάσσεται στα 910 λίτρα!
Όσον αφορά τα μηχανικά μέρη, υπάρχουν πολλές επιλογές. Την γκάμα ανοίγει ο mild hybrid 1.5 TSI 150 hp και πιο ψηλά στους βενζινοκινητήρες τοποθετείται ο 2.0 TSI των 204 ίππων. Ντίζελ είναι οι δύο 2.0 TDI των 150 ή 193 ίππων, ενώ για πρώτη φορά το Kodiaq θα προσφέρεται ως plug-in hybrid, με τον 1.5 TSI και ένα ηλεκτροκινητήρα να δίνουν συνδυαστικά 204 ίππους. Η ηλεκτρική του αυτονομία με τη βοήθεια της μπαταρίας των 25,7 kWh ξεπερνά τα 100 χιλιόμετρα, τα οποία είναι πολλά για PHEV SUV. Τετρακίνηση περιλαμβάνουν στάνταρ οι κινητήρες 2.0 TDI 193 hp και 2.0 TSI 204 hp.