Η Rolls-Royce αποκάλυψε τη Phantom Series II, φέρνοντας ένα ελαφρύ φρεσκάρισμα στο κορυφαίο της μοντέλο. Μικρές ανανεώσεις που προέκυψαν έπειτα από σχόλια των πελατών.
Ξεκινώντας από το εξωτερικό, οι αλλαγές είναι δύσκολο να εντοπιστούν. Αυτός ήταν στην πραγματικότητα ο στόχος των σχεδιαστών της Rolls-Royce που ήθελαν να διατηρήσουν τη «διαχρονική» εμφάνιση του Phantom. Η πιο σημαντική είναι η φωτιζόμενη μάσκα Pantheon – παρόμοια με της Ghost – η οποία έχει μια νέα χρωμιωμένη οριζόντια λωρίδα. Το υπόλοιπο αμάξωμα παραμένει αμετάβλητο, αν και προσφέρονται δύο νέα σχέδια τροχών, φρεσκάροντας έτσι το προφίλ. Αναμφισβήτητα η πιο ιδιαίτερη προσθήκη είναι οι ζάντες-δίσκοι, με τον απλοϊκό και ρετρό σχεδιασμό, που αντλούν έμπνευση από τη δεκαετία του ’20 και διατίθενται σε γυαλισμένο ανοξείδωτο ατσάλι ή φινίρισμα μαύρης λάκας.
Επιπλέον, η Rolls προσφέρει τώρα τις επιλογές μιας σκουρόχρωμης μάσκας, αλλά και νέο φινίρισμα στα πλαϊνά πλαίσια, έπειτα από… απαίτηση του κοινού. Η εταιρεία παραδέχτηκε ότι περισσότεροι από τους πελάτες της επιλέγουν τώρα να οδηγούν τα αυτοκίνητά τους αντί να οδηγούν οι σοφέρ και γι’ αυτό το λόγο έκαναν το τιμόνι της Phantom παχύτερο για καλύτερη αίσθηση. Τέλος, η νέα λειτουργία «Rolls-Royce Connected» επιτρέπει στους ιδιοκτήτες να στέλνουν μια διεύθυνση προορισμού από το smartphone στην πλοήγηση του αυτοκινήτου μέσω της ιδιωτικής εφαρμογής Whispers. Ετσι, μπορεί να εμφανίζει την τοποθεσία και την κατάσταση του οχήματος στην οθόνη του smartphone των κατόχων.
Για να γιορτάσει την κυκλοφορία της Phantom II, η Rolls-Royce κατασκεύασε το κατά παραγγελία Phantom Platino, παρουσιάζοντας για άλλη μια φορά τις απεριόριστες επιλογές εξατομίκευσης για τη ναυαρχίδα της. Αυτό έρχεται με έναν συνδυασμό δερμάτινων επενδύσεων για τα μπροστινά καθίσματα και υφάσματος για τα πίσω καθίσματα. Τα τελευταία συνδυάζουν δύο διαφορετικά υφάσματα. Τα ανάγλυφα μοτίβα στο ύφασμα εμφανίζονται επίσης στο Phantom’s Gallery και στο τρισδιάστατο κεραμικό ρολόι στο ταμπλό.
Κάτω από το καπό δεν έχουμε αλλαγές για τη Phantom Series II, η οποία εξακολουθεί να είναι εφοδιασμένη με τον V12 6,75 λίτρων twin-turbo που αποδίδει 570 ίππους και 900 Nm ροπής. Ωστόσο, για όσους ενδιαφέρονται και διαθέτουν το βαλάντιο, αναμένεται η αμιγώς ηλεκτρική Phantom, αλλά σίγουρα θα φτάσει μετά το Spectre, το οποίο με τη σειρά του θα κάνει ντεμπούτο το 2024.