Στην 30ετή σταδιοδρομία του, το Renault 4L είχε πουλήσει περισσότερα οκτώ εκατομμύρια αυτοκίνητα σε όλο τον κόσμο. Φέτος, συμπληρώνει την 60ή επέτειό του, από τότε που λανσαρίστηκε για πρώτη φορά, το 1961. Για να εορτάσει το γεγονός αυτό, η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία στρέφεται σε έναν σχεδιαστή ονόματι Mathieu Lehanneur, στον οποίο και αναθέτει τη δημιουργία μιας πρωτότυπης κατασκευής του δημοφιλέστατου 4L.
Το μοντέλο είναι αμιγώς ηλεκτρικό, φέρει την ονομασία «Suite No 4», ενώ σχεδιαστικά είναι εμπνευσμένο από τα ξενοδοχεία τύπου boutique. Όπως διακρίνετε και από τις φωτογραφίες, όλο το πίσω μέρος είναι κατασκευασμένο από πολυκαρβονικό διάφανο υλικό, ενώ στην οροφή διαθέτει ενεργειακές κυψέλες, για να φορτίζουν οι μπαταρίες του.
Στο μπροστινό μέρος, η χαρακτηριστική παραδοσιακή μάσκα του αυτοκινήτου έχει αντικατασταθεί με καλογυαλισμένο αλουμίνιο, για να δώσει μία πιο σύγχρονη πινελιά στο αυτοκίνητο. Το χρώμα του αμαξώματος μοιάζει πιο συμπαγές, καθώς έχει περαστεί από τρία στρώματα βαφής και οι ζάντες είναι ντυμένες με τάσια.
Μέσα στην καμπίνα, ο σχεδιαστής έχει χρησιμοποιήσει πιο «ζεστά» υλικά, όπως το βελούδο στο ταμπλό και τα καθίσματα, ώστε οι επιβάτες να νιώθουν πιο οικεία. Βέβαια, η ολική μεταμόρφωση του συγκεκριμένου 4L, αφορά το χώρο του πορτ-μπαγκάζ. Εκεί, όπου η επένδυση του πατώματος και των πλαϊνών τοιχωμάτων του αμαξώματος προσδίδουν μια πιο «πολυτελή»… αύρα.
Πέρα από το άπλετο φως του πίσω μέρους, ένα άλλο χαρακτηριστικό του αυτοκινήτου είναι το ξύλινο συρτάρι με δυνατότητα επέκτασης. Όταν η πόρτα του χώρου αποσκευών είναι ανοικτή, προσφέρει έξτρα κάθισμα σε κάποιον για να απολαύσει το πικνίκ του στην εξοχή.
Σύμφωνα με τον σχεδιαστή του πρωτότυπου ηλεκτρικού Renault 4L, Mathieu Lehanneur, το αυτοκίνητο θυμίζει, εν μέρει, τη σουίτα ενός πολυτελούς ξενοδοχείου, που βρίσκεται σε τέσσερις τροχούς. Όπως έχει δημοσιευθεί στο πρόσφατο παρελθόν, η αναβίωση τόσο του Renault 5, όσο και του Renault 4 σε ηλεκτρικές εκδοχές, βρίσκεται στα σχέδια της εταιρείας για το προσεχές μέλλον.