Το ανανεωμένο Renault Megane παρουσιάζεται με αλλαγές σε ολόκληρη την γκάμα του, από τις πιο «απλές» εκδόσεις, έως τις πιο σπορ, όπως είναι η κορυφαία R.S. και η R.S. Line. Η τελευταία αντικαθιστά την GT Line και είναι κάτι περισσότερο από μια αλλαγή ονόματος.
Δείτε ακόμη: Νέο Renault Megane υβριδικό και 1.0 TCe
Εξωτερικά, το ανανεωμένο Megane R.S. Line ξεχωρίζει από την λεπίδα στον εμπρός προφυλακτήρα εμπνευσμένη από την F1, τον αεραγωγό με το σχέδιο κυψελών, τη νέα μάσκα και τις ειδικές ζάντες Monthlery των 17 ιντσών ή τις Magny-Cours των 18 ιντσών. Πιο μυώδες είναι και το πίσω άκρο με τις δύο απολήξεις τις εξάτμισης.
Δείτε ακόμη: Το Renault Megane RS «ρίχνει» στη Ferrari F50 (+video)
Στο εσωτερικό του ανανεωμένου Megane R.S. Line κυρίαρχα στοιχεία αποτελούν τα σπορ καθίσματα με την ενισχυμένη πλευρική στήριξη, τα διακοσμητικά τύπου ανθρακονήματος και το σπορ τιμόνι με τη διάτρητη επένδυση δέρματος. Επίσης, υπάρχουν πεντάλ αλουμινίου, καθώς και μαύρες επενδύσεις με νέες κόκκινες και γκρι ραφές.
Δείτε ακόμη: Δοκιμή Renault Megane 1.5 Blue dCi 115 PS
Το ανανεωμένο Megane R.S. εφοδιάζεται με τον 1.8 λτ. κινητήρα των 300 ίππων της έκδοσης Trophy. Πρόσθετα η ροπή αυξήθηκε στα 420 Nm (+30 Nm) στις εκδόσεις με το αυτόματο EDC κιβώτιο ταχυτήτων και στα 400 Nm με το μηχανικό. Αλλαγές υπάρχουν και στο σύστημα της εξάτμισης, το οποίο περιλαμβάνει μηχανική βαλβίδα που ρυθμίζει τον ήχο.
Η πιο σκληροπυρηνική έκδοση R.S. Trophy με το σασί Cup συνδυάζεται και αυτή με το μοτέρ των 300 ίππων. Διαθέτει επιπλέον μηχανικό μπλοκέ διαφορικό Torsen, πιο σφιχτά αμορτισέρ κατά 25% εμπρός και 30% πίσω, και διαφορετική αντιστρεπτική δοκό, σε σχέση με το Megane R.S.
Δείτε ακόμη: Νέα υβριδικά Renault Clio 140 hp και Captur 160 hp
Εξωτερικά, τόσο το Megane R.S. όσο και το R.S. Line διαθέτουν ακόμα πιο μοντέρνα και δυναμική εμφάνιση, μέσω των νέων LED φωτιστικών σωμάτων εμπρός και πίσω.