Έπειτα από τα teaser και τα σκίτσα ήρθε η ώρα για την επίσημη αποκάλυψη των νέων Skoda Kamiq και Scala. Τα δυο τσεχικά μοντέλα παρουσιάζονται αισθητικά ανανεωμένα, με πιο επιθετική σχεδίαση, αλλά και με περισσότερες λειτουργίες συνδεσιμότητας.
Ξεκινώντας από το Kamiq παρατηρούμε τα ακόμα πιο αιχμηρά τα λεπτά LED ημέρας, τη φαρδύτερη μάσκα, τις διαγώνιες εισαγωγές αέρα και την εντυπωσιακή προστατευτική ποδιά στον προφυλακτήρα, ενώ πίσω βρίσκουμε αναθεωρημένα γραφικά LED στα φωτιστικά σώματα, φώτα ομίχλης που πλέον βρίσκονται στον προφυλακτήρα, ο οποίος με τη σειρά του είναι ανασχεδιασμένος και δίνει έμφαση στα εκτός δρόμου χαρακτηριστικά. Νέα είναι και η γραμματοσειρά του «Skoda» ανάμεσα στα φανάρια, ενώ φρέσκα σχέδια συναντάμε για τις ζάντες αλουμινίου.
Στο Scala οι αλλαγές ακολουθούν σε έκταση, όπου μπροστά τα LED ημέρας εμφανίζονται σημαντικά αναδιαμορφωμένα, πλαισιώνοντας ουσιαστικά τους κυρίως προβολείς και φρεσκάροντας τη σχεδιαστική ταυτότητα του μικρομεσαίου χάτσμπακ. Η μάσκα και εδώ είναι φαρδύτερη, συνοδευόμενη από ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα, την ώρα που τα προαιρετικά Matrix LED φωτιστικά σώματα κλέβουν την παράσταση. Πίσω η προσέγγιση των σχεδιαστών ήταν κοινή με του Kamiq, ενσωματώνοντας αναθεωρημένα γραφικά στα LED, νέα γραμματοσειρά και φρεσκαρισμένο προφυλακτήρα. Φυσικά και εδώ υπάρχουν νέα σχέδια για τις ζάντες αλουμινίου.
Στο εσωτερικό και των δυο μοντέλων αναλαμβάνουν ποιοτικότερες επενδύσεις, με τις κορυφαίες εκδόσεις να προσφέρουν ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25 ιντσών και οθόνη αφής 9,2 ιντσών (8,25 ίντσες οι βασικές). Τα χειριστήρια και η οθόνη του κλιματισμού είναι νέα, ενώ οι λειτουργίες συνδεσιμότητας πέρα από τα κλασικά Apple CarPlay και Android Auto περιλαμβάνουν Wireless SmartLink ίντερνετ, web radio, over-the-air ενημερώσεις για τους χάρτες του συστήματος πλοήγησης, αλλά και 4 θύρες USB που μετατρέπονται σε παροχές ρεύματος έως 45 Watt. Οι λάτρεις της μουσικής μπορούν να επιλέξουν το έξτρα Škoda Sound System, που προσφέρει περισσότερα ηχεία και subwoofer στο χώρο της ρεζέρβας.
Πλήρης και η ομπρέλα των συστημάτων ασφαλείας, που περιλαμβάνουν από 9 αερόσακους και γονάτων μέχρι ενεργή διατήρηση λωρίδας, έλεγχο τοποθέτησης χεριών του οδηγού στο τιμόνι και αναγνώριση διερχόμενης κυκλοφορίας κατά την οπισθοπορεία.
Για τα κινητήρια σύνολα δεν υπάρχει ενημέρωση, αλλά εκεί ούτως ή άλλως δεν αναμένουμε αλλαγές. Οι 1.0 TSI και 1.5 TSI θα συνεχίσουν να δίνουν κίνηση στους εμπρός τροχούς, με 95/115 και 150 ίππους αντίστοιχα. Οι επιλογές στα συστήματα μετάδοσης θα μείνουν αμετάβλητες, όπερ εστί 5άρι χειροκίνητο για τον 1.0 TSI 95 PS, 6άρι χειροκίνητο ή 7άρι αυτόματο διπλού συμπλέκτη για τον 1.0 TSI 115 PS και ίσως το μηχανικό κιβώτιο για τον 1.5 TSI. Λέμε «ίσως» γιατί υπάρχει μεγάλη πιθανότητα το κορυφαίο σύνολο, να συνδυάζεται μόνο με το DSG.