Η Μacan αποτελεί, με τεράστια διαφορά από το δεύτερο, το πιο καλοπουλημένο μοντέλο της Porsche τα 4 τελευταία χρόνια – από την στιγμή που παρουσιάστηκε, δηλαδή. Mε το 2018 να έχει ακόμα 5 μήνες μπροστά του, ο αριθμός των Macan που έχουν διατεθεί σε λίγο παραπάνω από 3μιση χρόνια παραγωγής ξεπερνά τις 350.000 αυτοκίνητα! Χαρακτηριστικό της εμπορικής φρενίτιδας που προκαλεί η μικρή Porsche, είναι το γεγονός πως πέρυσι επικράτησε της «σημαίας» (της εταιρίας και της αυτοκίνησης γενικότερα) 911 σε αναλογία 3:1, ενώ ακόμα και η Cayenne βλέπει τα πίσω φανάρια της Macan αναφορικά με τις πωλήσεις.
Εκεί επικεντρώνεται και το μεγαλύτερο μέρος των αλλαγών, με τα φωτιστικά σώματα να είναι πλέον ενιαία ακολουθώντας το μοτίβο των Cayenne και Panamera. Μπροστά η μόνη διαφορά βρίσκεται στα φώτα ημέρας στις εισαγωγές των φρένων, ενώ στο σύνολο του αμαξώματος ξεχωρίζει το νέο χρώμα Miami Blue -που βλέπουμε στις φωτογραφίες- μαζί με τις επίσης νέες αποχρώσεις Dolomite Silver Metallic, Crayon, και Mamba Green Metallic.
Δείτε ακόμα: H ΤechArt «τονώνει» την Porsche 911 Turbo S
Στο εσωτερικό η μόνη προσθήκη περιορίζεται στο σπορ τιμόνι GT, το οποίο παραπέμπει σε αυτό της 911 GT3 και είναι στάνταρ στις Macan GTS και Turbo. Μικρές διαφοροποιήσεις συναντάμε και στους χρωματικούς συνδυασμούς των επενδύσεων στα καθίσματα.
Διαβάστε επίσης: Χρόνια πολλά Porsche, με 911 Speedster Concept!
H Porsche προς το παρόν δεν έχει ανακοινώσει τα τεχνικά χαρακτηριστικά, όμως κατά πάσα πιθανότητα όλες οι εκδόσεις θα λάβουν τονωτικές «ενέσεις», σε βαθμό που οι νέες Macan θα ανέβουν -κυριολεκτικά- επίπεδο σε δύναμη και επιδόσεις. Πρώτη και βασικότερη η 2λιτρη, η οποία θα «εκτοξευθεί» στους 300 ίππους (από 252 της υπάρχουσας). Ανάλογη αύξηση -της τάξης των 40-50 ίππων, δηλαδή- θα υπάρξει σε όλο το εύρος της γκάμας. Εξαίρεση αποτελεί η Macan S, που θα ανέβει από τα σημερινά 335 στα 355 άλογα, χάρις στον νέο twinturbo 3λιτρο V6 που πρωτοσυναντήσαμε στην Panamera.
Με αυτή την άνοδο η S «πέφτει» πάνω στην GTS, η οποία με τη σειρά της θα αναβαθμιστεί στους 400 ίππους -από 360. Κάτι που θα την φέρει στα επίπεδα της τωρινής Turbo. Η οποία Turbo θα βρεθεί κοντά στους 450 ίππους.