H Porsche 911 με τα 60 χρόνια ιστορίας, δίκαια θεωρείται ένα από τα πλέον επιτυχημένα supercar όλων των εποχών. Οι Γερμανοί λοιπόν, για να γιορτάσουν αυτή την επιτυχία, αποφάσισαν να προσθέσουν στην γκάμα τους την έκδοση S/T, φέρνοντας στη μνήμη μας το εμβληματικό αγωνιστικό της δεκαετίας του 1970, με τα μόλις 24 αντίτυπα.
Αναμφίβολα, πρόκειται για ένα πολύ ιδιαίτερο αυτοκίνητο, το οποίο θαρρείς πως ξεφεύγει από την «απλή» 911, φλερτάροντας περισσότερο (τεχνικά) με την GT3 RS των 500 ίππων. Εξοπλίζεται με το ίδιο μοτέρ των 4.0 λίτρων, απόδοσης 525 ίππων, με τη διαφορά ότι η 911 S/T δεν έχει τις πληθωρικές πτέρυγες και συνολικά το αεροδυναμικό κιτ της GT3 RS. Επιπροσθέτως, η 911 S/T, εφοδιάζεται αποκλειστικά και μόνο με το μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων της φίρμας, εν αντιθέσει με την GT3 RS που έρχεται με το αυτόματο PDK διπλού συμπλέκτη. Μάλιστα, ο συμπλέκτης στο χειροκίνητο κιβώτιο είναι αρκετά ελαφρύς και οι σχέσεις κοντές, αποδεικνύοντας έτσι την προσεκτική δουλειά των μηχανικών.
Το μπροστινό καπό, τα εμπρός φτερά, η οροφή και οι πόρτες είναι κατασκευασμένα από ελαφρύ πλαστικό ενισχυμένο με ανθρακονήματα. Τα ίδια υλικά έχουν χρησιμοποιηθεί στον κλωβό ασφαλείας και στην πίσω αντιστρεπτική ράβδο, ενώ τα φρένα είναι κεραμικά στάνταρ. Που εξυπηρετούν όλα αυτά; Στην καλύτερη κατανομή και στη μείωση του βάρους. Για αυτό έχουν αφαιρεθεί επίσης μονώσεις και το σύστημα τετραδιεύθυνσης, ενώ οι ζάντες των 20 ιντσών εμπρός και 21 ιντσών πίσω είναι από μαγνήσιο. Το βάρος της 911 S/T έφτασε στα 1.380 κιλά, τιμή ρεκόρ για μια σύγχρονη 911. Είναι κατά 40 κιλά ελαφρύτερη από μια 911 GT3 Touring με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων και 50 κιλά ελαφρύτερη από μια GT3 RS με πακέτο Weissach.
Στο κομμάτι των επιδόσεων, η επετειακή αυτή έκδοση χρειάζεται 3,7 δευτερόλεπτα για να φτάσει στα πρώτα 100 χλμ./ώρα, με την τελική να αγγίζει τα 300 χλμ./ώρα. Ασφαλώς και δεν είναι αμελητέα νούμερα, αλλά δεν έχει τις απίστευτες επιδόσεις της 911 Turbo S (0-100 χλμ./ώρα σε 2,6 δευτερόλεπτα, τελική ταχύτητα 330 χλμ./ώρα).
Λόγω του επετειακού χαρακτήρα της, αλλά και των μόλις 1.963 μοντέλων που θα παραχθούν, η τιμή της στη Γερμανία ξεκινά από τις 292.187 ευρώ, όταν η αρχική 911 κοστίζει από 122.493 ευρώ (από 174.230 ευρώ στην Ελλάδα).