H Peugeot παρουσιάζει το πρώτο κεφάλαιο της σειράς Peugeot Sport Engineered με τις εκδόσεις υψηλών επιδόσεων του Peugeot sedan και SW. Συνδυάζοντας ιδανικά το σπορ πνεύμα και την τεχνολογία, η Peugeot αναβαθμίζει τις επιδόσεις και λανσάρει μια νέα σειρά μοντέλων με την ονομασία Νeo-Performance.
Δείτε ακόμα: Peugeot 2008 1.2 130 PS Vs VW Τ-ROC 1.0 TSI 115 PS
Το 508 Peugeot Sport Engineered είναι το πιο ισχυρό αυτοκίνητο παραγωγής που κατασκευάστηκε ποτέ από την Peugeot. Το κινητήριο σύνολο μπορεί να αποδώσει έως και 360 ίππους με 520 Nm ροπής, τιμές που επιτυγχάνονται χάρη στον ευφυή συνδυασμό της θερμικής και της ηλεκτρικής ενέργειας. To σπορ μεσαίο Peugeot επιταχύνει στο 0-100 χλμ./ώρα σε 5,2 δλ., στο 80-120 χλμ./ώρα σε 3 δλ., στο 0-1.000 μ. σε 24,5 δλ. και η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα. Επίσης, η κατανάλωση είναι 2 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 είναι 46 γρ./χλμ. (WLTP).
Παράλληλα οι μηχανικοί της Peugeot Sport διαμόρφωσαν έτσι το σασί του 508, ώστε να επιτύχουν κορυφαία ποιότητα άνεσης αλλά και οδικής συμπεριφοράς. Συγκεκριμένα φέρει 3 ρυθμίσεις των αμορτισέρ (Comfort/Hybrid/Sport), χαμηλωμένο αμάξωμα, αυξημένα κατά 24 χλστ. εμπρός, και 12 χλστ. πίσω, μετατρόχια, δισκόφρενα εμπρός με διάμετρο 380 χλστ. και 4πίστονες δαγκάνες, καθώς και ζάντες 20 ιντσών.
Δείτε ακόμα: Peugeot 208 1.2T EAT8 vs VW Polo 1.0 TSI DSG
Το 508 Peugeot Sport Engineered αποδίδει 360hp χάρη στο συνδυασμό του κινητήρα εσωτερικής καύσεως με τους δύο ηλεκτροκινητήρες τοποθετημένους εμπρός και πίσω. Το σύστημα τετρακίνησης εξασφαλίζει ιδανικές συνθήκες πρόσφυσης σε συνθήκες παντός καιρού. Στην κεντρική κονσόλα υπάρχει ο επιλογέας που δίνει στον οδηγό τη δυνατότητα επιλογής των 5 προγραμμάτων οδήγησης: Ηλεκτρική/electric, Άνεση/Comfort, Υβριδική/Hybrid, Sport και 4WD.
Σε ό, τι αφορά το σύστημα υβριδικής κίνησης, το 508 Peugeot Sport Engineered, η μπαταρία φορτίζει σε λιγότερο από 7 ώρες από στάνταρ οικιακή παροχή, σε 4 ώρες από ενισχυμένη παροχή των 16 Amperes και σε λιγότερο από 2 ώρες μέσω παροχής τύπου Wall Box των 32amp.
Το 508 Peugeot Sport Engineered προσφέρει τους ίδιους χώρους στο εσωτερικό και στο πορτ μπαγκάζ (πάνω από το δάπεδο), με το αντίστοιχο μοντέλο με τον κινητήρα εσωτερικής καύσεως, χάρη στην έξυπνη τοποθέτηση των ηλεκτροκινητήρων και της μπαταρίας.
Εξωτερικά, ο δυναμικός σχεδιασμός του αμαξώματος, ξεχωρίζει χάρη στα ειδικά εμφανισιακά γνωρίσματα της συγκεκριμένης έκδοσης. Ορισμένα από αυτά είναι οι εντυπωσιακού σχεδιασμού μάσκα και προφυλακτήρας, ο διαχύτης πίσω, οι απολήξεις της εξάτμισης με ηλεκτροστατική βαφή και οι 20άρες ζάντες.
Δείτε ακόμα: Ανανεωμένο Peugeot 308 με i-Cockpit
Στο εσωτερικό, το Peugeot i-Cockpit ξεχωρίζει και εδώ χάρη στο τιμόνι μικρής διαμέτρου με τους τρείς όνυχες Kryptonite, τις ειδικές λεπτομέρειες της Peugeot Sport Engineered, και μία 100% ψηφιακή οθόνη Head Up Display. Οι γραφικές παραστάσεις του Peugeot i-Cockpit και η κεντρική οθόνη υψηλής ευκρίνειας των 10 ιντσών έχουν προσαρμοστεί στα δεδομένα της συγκεκριμένης έκδοσης, για ακόμα περισσότερη αίσθηση μοναδικότητας. Οι ταπετσαρίες των καθισμάτων τύπου comfort-fit έχουν ξεχωριστή αισθητική χάρη στη μίξη δέρματος, 3D ύφανσης και Alcantara. Η καμπίνα είναι διακοσμημένη σε αποχρώσεις του γκρι Tramontane με εμφανείς ραφές Kryptonite. Το ηχοσύστημα της FOCAL διατίθεται στον στάνταρ εξοπλισμό.
Το 508 Peugeot Sport Engineered κατασκευάζεται στη Mulhouse, στη Γαλλία και θα είναι διαθέσιμο για παραγγελίες από τα μέσα Οκτωβρίου του 2020 (ανάλογα με την κάθε αγορά).