Η Opel εμπλουτίζει την γκάμα του Crossland X, συνδυάζοντας το 6τάχυτο αυτόματο κιβώτιο με την κορυφαία έκδοση του 1.200άρη τούρμπο και τους 130 ίππους.
Δείτε ακόμα: Στη Λευκάδα με το Opel Crossland X 1.2T 130 HP
Μέχρι πρότινος, μόνο η έκδοση με τους 110 ίππους και η ντίζελ, με τον 1.5 των 120 ίππων, προσφέρονταν με αυτόματη μετάδοση (αμφότερες οι αναλυτικές τους δοκιμές, εδώ και εδώ αντίστοιχα). Πλέον και το Crossland X 1.2 Turbo 130 HP (η δοκιμή του χειροκίνητου, για τα μάτια σας μόνο) μεταφέρει στους εμπρός τροχούς 130 ίππους στις 5.750 σ.α.λ. και 230 Nm ροπής στις 1.750 σ.α.λ., χωρίς την συνδρομή πεντάλ συμπλέκτη.
Συγκριτικά με το ισάριθμων σχέσεων χειροκίνητο κιβώτιο, το αυτόματο ανεβάζει κατά 0,3 λίτρα/100 χλμ. την τιμή της μέσης κατανάλωσης, φτάνοντας στα 5,5 λίτρα/100 χλμ. κατά τα πρότυπα NEDC. Στο WLTP, το νούμερο φτάνει τα 6,6 λίτρα/100 χλμ. Η αύξηση στις εκπομπές ρύπων είναι μεγαλύτερη, ανεβαίνοντας στα 145 γρ. CO2/χλμ. από τα 118, υπερδιπλασιάζοντας τα τέλη κυκλοφορίας (261 ευρώ, έναντι μόλις 118 του χειροκίνητου). Επιδόσεις δεν ανακοινώνονται, αλλά αν πάρουμε ως μπούσουλα το 1.200άρι των 110 ίππων, η διαφορά θα βρίσκεται κοντά στο δευτερόλεπτο υπέρ του χειροκίνητου. Το 1.2 Τ Auto θέλει 11,8 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα και φτάνει στα 187 χλμ./ώρα. Το χειροκίνητο περιορίζεται στα 10,6 δλ. (188 χλμ./ώρα τελικής). Το αντίστοιχο των 130 ίππων βρίσκεται στα 9,9 δλ., οπότε λογικά το 130άρι θα κυμαίνεται στα επίπεδα του χειροκίνητου 110.
Διαβάστε επίσης: Οι επιδόσεις του νέου Opel Astra 1.2 Turbo και 1.5D
Ο εξοπλισμός είναι υπερπλήρης περιλαμβάνοντας ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών, σύστημα ελέγχου ελαστικών, φώτα ημέρας LED, Πακέτο Sight and Light με αισθητήρα βροχής και αυτόματο φωτισμό με αναγνώριση τούνελ, σύστημα προειδοποίησης παρέκκλισης από λωρίδα κυκλοφορίας, προειδοποίηση τυφλού σημείου, προηγμένο σύστημα παρκαρίσματος και πανοραμική κάμερα οπισθοπορείας, 6 αερόσακους, σύστημα πολυμέσων Navi 5.0 IntelliLink με έγχρωμη οθόνη αφής 8 ιντσών, σύστημα ανίχνευσης κόπωσης οδηγού, προειδοποίησης εμπρόσθιας σύγκρουσης, αυτόματου φρεναρίσματος έκτακτης ανάγκης και ανίχνευσης πεζών, ντουλαπάκι συνοδηγού με λειτουργία ψύξης, ακόμα και υποβοήθηση παρκαρίσματος.