Η Opel διευρύνει την γκάμα των υβριδικών της αυτοκινήτων, αυτή τη φορά με την προσθήκη του νέου Mokka Hybrid, το οποίο συνδυάζει αυξημένη απόδοση με μειωμένη κατανάλωση και εκπομπές CO2. Έτσι, το στυλάτο μικρό γερμανικό SUV αποκτά ακόμα περισσότερο ενδιαφέρον, γιατί εμφανίζει καλύτερα χαρακτηριστικά συγκριτικά με το αμιγώς βενζίνης και το αυτόματο κιβώτιο των 8 ταχυτήτων.
Καρδιά του νέου Opel Mokka Hybrid, αποτελεί το γνωστό πλέον 48V hybrid σύνολο που έχει τοποθετηθεί και σε άλλα μοντέλα του ομίλου Stellantis. Πρόκειται για την ισχυρότερη εκδοχή των 136 ίππων με το νέο 1.200άρη turbo βενζινοκινητήρα και το ηλεκτρομοτέρ των 28 ίππων. Για τη μετάδοση της κίνησης φροντίζει το εξηλεκτρισμένο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη των 6 ταχυτήτων, που με τη σειρά του βοηθά στη μείωση της κατανάλωσης και των εκπομπών CO2.
Πολύ σημαντικό είναι το γεγονός, ότι παρότι 48V hybrid, εξασφαλίζει αμιγώς ηλεκτρική κίνηση στους ελιγμούς και σε ήπιους ρυθμούς. Εκτός από τον τρικύλινδρο turbo κινητήρα που αναπτύχθηκε ειδικά για υβριδική χρήση, το σύστημα του νέου Opel Mokka Hybrid περιλαμβάνει μια μπαταρία ιόντων λιθίου 48 volt που επαναφορτίζεται αυτόματα με επιβράδυνση. Ο ηλεκτροκινητήρας τότε λειτουργεί ως γεννήτρια, ενώ η ηλεκτρική κίνηση βοηθά τον βενζινοκινητήρα κατά την επιτάχυνση και κατά την εκκίνηση από στάση. Η ροπή από τον ηλεκτροκινητήρα παρέχεται ειδικά σε χαμηλές στροφές, γεγονός που βελτιώνει το τράβηγμα και την ελαστικότητα σε ρυθμούς πόλης. Ο ηλεκτροκινητήρας επιτρέπει επίσης την πλήρη ηλεκτρική κίνηση για έως και ένα χιλιόμετρο, εφόσον δεν γίνει επαναφόρτιση της μπαταρίας, πράγμα μάλλον αδύνατο στους αστικούς δρόμους.
Σύμφωνα με την Opel, αυτό σημαίνει εξοικονόμηση καυσίμου περίπου 20% σε σύγκριση με ένα συμβατικό μοντέλο. Για παράδειγμα, το Mokka 1.2 Turbo με το αυτόματο 8τάχυτο κιβώτιο απαιτεί 6,1 λτ./100 100 χλμ. και εκπέμπει 137 γρ./χλμ. CO2. Το νέο Mokka Hybrid χρειάζεται μόνο 4,9 λτ./100 χλμ. και εκπέμπει 110 γρ./χλμ. CO2. Ανάλογα με τις ανάγκες του οδηγού, μπορεί να επιλεχθεί ένα από τα Drive Modes, όπως είναι τα Eco, Normal και Sport. Από πλευράς επιδόσεων, το νέο Mokka Hybrid χρειάζεται μόλις 9,1 δευτερόλεπτα για τα 0-100 χλμ./ώρα και η μέγιστη ταχύτητα φτάνει τα 207 χλμ./ώρα.
Το νέο Opel Mokka Hybrid φέρει και μικρές αλλαγές στο ψηφιακό πίνακα οργάνων. Όταν κινείται με ηλεκτρική ενέργεια οι ενδείξεις του ψηφιακού ταχύμετρου είναι μπλε, ενώ όταν λειτουργεί με τον κινητήρα εσωτερικής καύσης γίνονται λεκές. Μια άλλη οθόνη δείχνει τη ροή ενέργειας μεταξύ της μπαταρίας, του βενζινοκινητήρα και των τροχών, καθώς και την κατάσταση φόρτισης της μπαταρίας σε διαφορετικά χρώματα. Τα πιο σημαντικά δεδομένα σχετικά με τη διανυθείσα απόσταση, το χρόνο ταξιδιού, τη μέση κατανάλωση, την υπολειπόμενη αυτονομία και το ποσοστό της διαδρομής που διανύθηκε καθαρά ηλεκτρικά μπορούν να διαβαστούν μέσω του trip computer.