Ολοκαίνουργιο Mazda 6e για την Ευρώπη

  • all new mazda 6e
  • all new mazda 6e 02
  • all new mazda 6e 03
  • all new mazda 6e 04
  • all new mazda 6e 07
  • all new mazda 6e 08
  • all new mazda 6e 05
  • all new mazda 6e 06
  • all new mazda 6e 10
  • all new mazda 6e 09
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/01/all-new-mazda-6e.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/01/all-new-mazda-6e-02.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/01/all-new-mazda-6e-03.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/01/all-new-mazda-6e-04.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/01/all-new-mazda-6e-07.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/01/all-new-mazda-6e-08.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/01/all-new-mazda-6e-05.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/01/all-new-mazda-6e-06.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/01/all-new-mazda-6e-10.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/01/all-new-mazda-6e-09.jpg

Το Mazda6 παρουσιάζεται για πρώτη φορά σε αμιγώς ηλεκτρική έκδοση. Πρόκειται για το νέο Mazda6e που συγκεντρώνει όλα τα βλέμματα με την εντυπωσιακή του εμφάνιση, καθιστώντας το ένα από τα πιο καλλίγραμμα σχήματα στην κατηγορία. Η σχεδίαση ακολουθεί την τεχνοτροπία «Soul of Motion (ψυχή της κίνησης)» και χαρακτηρίζεται από τις αιχμηρές γραμμές, τα λεπτά φωτιστικά σώματα και την τολμηρή μάσκα, όπου το περίγραμμα και το σήμα είναι φωτιζόμενα. Το μήκος φτάνει τα 4.921 χλστ., το πλάτος τα 1.890 χλστ., το ύψος τα 1.485 χλστ. και το μεταξόνιο τα 2.900 χλστ., ξεπερνώντας σε όλες τις διαστάσεις το κανονικό 6 (4.895 χλστ. μήκος, 1.840 χλστ. πλάτος, 1.450 χλστ. ύψος, 2.830 χλστ. μεταξόνιο).

Εσωτερικά δύσκολα θα το παρομοιάσεις με κάποιο μοντέλο της Mazda, καθώς η πληθωρική οθόνη αφής των 14,6 ιντσών δεν έχει καμία σχέση με τα μινιμαλιστικά μόνιτορ που μας έχει συνηθίσει η φίρμα από τη Χιροσίμα. Δίπλα της ένα ψηφιακό καντράν 10,2 ιντσών εντείνει την αίσθηση ψηφιακότητας, την ώρα που το flat bottomed τιμόνι κάνει το ίδιο για τις σπορ εκφάνσεις. Οι δερμάτινες επενδύσεις καλύπτουν τη συντριπτική επιφάνεια της καμπίνας, έχοντας και μια πανοραμική ηλιοροφή να προσθέτει premium πόντους στο διάκοσμο, ενώ οι χώροι επωφελούνται των δυο πορτμπαγκάζ (κανονικό και εμπρός) συνολικής χωρητικότητας 538 λίτρων (466 το πίσω, 72 το frunk).

Όπως φανερώνει το όνομά του, το 6e κινείται αποκλειστικά μέσω ηλεκτρισμού. Στην ουσία αποτελεί την ευρωπαϊκή παραλλαγή του κινεζικού EZ-6, το οποίο με τη σειρά του βασίζεται στο Deepal SL03. Σε αντίθεση με εκείνο και το EZ-6 όμως, το 6e προσφέρεται μόνο ως EV (τα αδέρφια του και ως plug-in hybrid). Διαθέσιμο με δύο επιλογές κινητήρων και μπαταρίας, το Mazda6e προσφέρεται με συστοιχία 68,8 kWh ή 80 kWh. Η πρώτη προσφέρει αυτονομία έως 483 χλμ. και φόρτιση 200 kW DC, που κάνει το 10-80% σε μόλις 22 λεπτά και δίνει αυτονομία 234 χλμ. σε 15 λεπτά. Ο ηλεκτροκινητήρας, που τοποθετείται στον και κινεί τον πίσω άξονα, αποδίδει 258 ίππους και ολοκληρώνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 7,6 δλ., ενώ όσοι δίνουν προτεραιότητα στις αποστάσεις δίχως ανάγκη για σύνδεση σε πρίζα μπορούν να επιλέξουν την έκδοση των 80 kWh. Εκεί ο κινητήρας αποδίδει 245 ίππους (320 Nm η ροπή και στις δυο περιπτώσεις) και προσφέρει αυτονομία ως 555 χλμ., την ώρα που χάνει μόλις 0,2 δλ. στο 0-100 χλμ./ώρα (7,8 δλ.).

Το νέο Mazda 6e θα ξεκινήσει να διατίθεται σταδιακά στις ευρωπαϊκές αγορές από το 2026.

Get it on Google Play Download on the App Store