Η Nissan ανακοίνωσε νέες πληροφορίες για το ολοκαίνουργιο Qashqai, σχετικά με τους κινητήρες του και τις τεχνολογίες αυτών. Το νέο Qashqai θα είναι το πρώτο μοντέλο της Nissan στην Ευρώπη που θα βασίζεται στην πλατφόρμα CMF-C και δεν θα έχει καμία απολύτως σχέση με το υπάρχον, από το οποίο θα είναι και μακρύτερο κατά 31 χιλιοστά.
Συγκεκριμένα το νέο Qashqai θα έχει μήκος 4.425 χλστ. (4.394 χλστ. το υπάρχον), ενώ το αμάξωμα θα χρησιμοποιεί πιο ελαφριά υλικά, καθώς και προηγμένες τεχνικές σφράγισης και συγκόλλησης για αύξηση της αντοχής αλλά και μείωση του βάρους. Επίσης, η χρήση του ατσαλιού υπερ-υψηλής αντοχής της Nissan (Ultra High Strength Steel) έχει αυξηθεί κατά 50% στη δομή του νέου Qashqai, χαρακτηριστικό που προσφέρει πολλαπλά οφέλη (41% αυξημένη ακαμψία).
Το νέο Qashqai θα διατίθεται με δύο μηχανικά σύνολα βενζίνης, το 1.3 DiG-T με ήπια υβριδική τεχνολογία 12V ALiS (Advanced Lithium-ion battery System) και το 1.5 λτ. e-Power. To 1.300άρι μοτέρ θα έχει δύο εκδόσεις ισχύος με 140 ίππους και 240 Nm ροπής (αποκλειστικά 2WD) και με 160 ίππους και 260 Nm ροπής (270 Nm το CVT). Ο πιο ισχυρός κινητήρας θα προσφέρεται και με τετρακίνηση.
Το ήπιο υβριδικό σύστημα ALiS προσθέτει 22 κιλά επιπλέον βάρος, όμως βελτιώνει την κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές CO2 (-4 γρ./χλμ.). Επίσης, κατά το ρολάρισμα και σε πολύ χαμηλές ταχύτητες (έως 18 χλμ./ώρα), ο κινητήρας σβήνει και χρησιμοποιεί την ενέργεια από το υβριδικό σύστημα. Κατά την επιτάχυνση σε ταχύτητες μεταξύ 20 έως 110 χλμ./ώρα, η ενέργεια από την μπαταρία ιόντων λιθίου υποβοηθά τον κινητήρα με επιπλέον 6 Nm ροπής, για έως 20 δευτερόλεπτα.
Το πιο εξελιγμένο σύστημα e-Power αποτελείται από ένα κινητήρα βενζίνης 1.5 λτ. ισχύος 157 ίππων, μια μπαταρία υψηλής απόδοσης, μια γεννήτρια, ένα μετατροπέα και ένα ηλεκτρικό μοτέρ απόδοσης 190 ίππων, αντίστοιχο με αυτό που τοποθετείται στα ηλεκτρικά Nissan. Η συνδυαστική ισχύς φτάνει τους 190 ίππους και τα 330 Nm ροπής, με κίνηση μόνο στους εμπρός τροχούς.
Το μοναδικό στοιχείο του e-Power είναι ότι ο βενζινοκινητήρας χρησιμοποιείται αποκλειστικά για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας, ενώ οι τροχοί κινούνται πλήρως από τον ηλεκτροκινητήρα. Αυτό σημαίνει ότι ο κινητήρας μπορεί πάντα να λειτουργεί εντός του βέλτιστου εύρους, οδηγώντας σε ανώτερη απόδοση καυσίμου και χαμηλότερες εκπομπές CO2 σε σύγκριση με έναν παραδοσιακό κινητήρα εσωτερικής καύσης. Πρόσθετα, συνδυάζεται με τρία οδηγικά προφίλ: Standard, Sport και Eco.