Οι Αμερικανοί ανέκαθεν είχανε μια λατρεία για τα pick up, αλλά και γενικότερα για τα μυώδη και επιβλητικά αυτοκίνητα. Το Nissan Frontier, σαν να λέμε το Navara των Η.Π.Α., (το οποίο συστήθηκε στην αμερικάνικη αγορά το 1997) πέρασε στην νέα του γενιά και τα συνδυάζει όλα!
Η Nissan το παρουσίασε κατά τη διάρκεια της παρουσίασης του πλάνου μετασχηματισμού της με το όνομα Nissan NEXT. Με αυτό το πλάνο δίνεται προτεραιότητα στη βιώσιμη ανάπτυξη και κερδοφορία της μάρκας, η οποία αλλάζει την προϊοντική της γκάμα στις Η.Π.Α. Στο πλαίσιο αυτό αποκάλυψε 10 νέα αυτοκίνητα που θα έρθουν τους επόμενους 20 μήνες, συμπεριλαμβανομένου και του Frontier που θα σας αναλύσουμε παρακάτω.
Ο ολοκαίνουργιος σχεδιασμός του Frontier προσφέρει μια παραπάνω αγριάδα από το προηγούμενο μοντέλο, συνδυάζοντας στοιχεία από το εμβληματικό Nissan Hardbody, ένα pick up που πρωταγωνίστησε σε εκτός δρόμου αγώνες τις δεκαετίες του 1980 και του 1990! Η Nissan βέβαια το παρουσίασε στην PRO-4X έκδοση, που ενσωματώνει μια άκρως εμφατική μάσκα, με τεράστια γρίλια και τις απαραίτητες ενισχύσεις στο κατώτερο μέρος του νέου προφυλακτήρα. Στο πίσω μέρος τα φωτιστικά σώματα «αγκαλιάζουν» υπέροχα τα φτερά, ενώ το όνομα του μοντέλου έχει ξεχωριστή θέση στην πίσω πόρτα, η οποία έχει νέο σχεδιασμό κι αυτή.
Εξαιρετικά προσεγμένη είναι κι η καμπίνα του Nissan Frontier, η οποία ενσωματώνει όλα τα απαραίτητα και σύγχρονα στοιχεία άνεσης, αλλά και ασφάλειας. Βασικά η καμπίνα είναι νέα, όπου εντύπωση προκαλεί η μεγάλη οθόνη αφής 9 ιντσών (ή κι 8 ανάλογα την έκδοση) του infotainment το οποίο είναι συμβατό με τα πρωτόκολλα Apple CarPlay και Android Auto. Τέλος, την έξτρα πληροφόρηση του οδηγού την παρέχει μια 7ίντση οθόνη στον πίνακα οργάνων, ανάμεσα από τα αναλογικά όργανα. Highlight χαρακτηριστικό της καμπίνας τα «Zero-Gravity» καθίσματα που ανήκουν στον standard εξοπλισμό και εξασφαλίζουν αυξημένο επίπεδο άνεσης στα μεγάλα ταξίδια.
Περνώντας στα μηχανολογικά κομμάτια τώρα, το νέο Frontier βασίζεται σε ένα αναβαθμισμένο πλαίσιο της προηγούμενης γενιάς και κινείται από έναν 3.8 λίτρων κινητήρα, 6 κυλίνδρων που αποδίδει 310 ίππους και 381 Nm ροπής! Η δύναμη περνάει στον πίσω άξονα μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου 9 σχέσεων, με το σύστημα 4κίνησης να είναι στον έξτρα εξοπλισμό. Σύμφωνα με την Nissan το σύστημα διεύθυνσης έχει σχεδιαστεί εκ νέου για να προσφέρει στον οδηγό καλύτερη αίσθηση γύρω από την ευθεία, αλλά και πλουσιότερη πληροφόρηση στις στροφές. Επιπρόσθετα έχουν ενισχυθεί και τα σινεμπλόκ ώστε η λειτουργία της επίσης βελτιωμένης ανάρτησης να είναι ακόμα πιο ομαλή. Η έκδοση PRO-4X μάλιστα θα προσφέρεται με ηλεκτρονικά ελεγχόμενο μπλοκέ διαφορικό, ανάρτηση της Bilstein, αλλά και έξτρα ενισχύσεις για τους πιο περιπετειώδεις πελάτες.
Το Frontier θα είναι διαθέσιμο είτε ως king cab, είτε ως crew cab, με τις επιλογές για το μήκος της καρότσας να είναι 1,5 μέτρα και 1,8 μέτρα. Αλλά το πλέον σημαντικό είναι πως θα ενσωματώνει πληθώρα συστημάτων ασφάλειας και υποβοήθησης οδήγησης και προαιρετικά, το «Safety Shield 360» της Nissan, ενώ στον standard εξοπλισμό είναι οι 8 αερόσακοι.