Η Nissan ανακοίνωσε πως στο μέλλον, θα κατασκευάζει περισσότερα μοντέλα χρησιμοποιώντας ένα νέο τύπο χάλυβα υπερ-υψηλής αντοχής, μειώνοντας το βάρος των πλαισίων και έχοντας ως αποτέλεσμα χαμηλότερες εκπομπές ρύπων και νούμερα κατανάλωσης, σε συνδυασμό με την υψηλή προστασία των επιβατών.
Η ιαπωνική εταιρία είναι η πρώτη αυτοκινητοβιομηχανία παγκοσμίως που χρησιμοποιεί τον υπερ-υψηλής αντοχής χάλυβα, με αντοχή εφελκυσμού 980 megapascals, που ανέπτυξε από κοινού με τις Nippon Steel & Sumitomo Metal Corp. Ο συνδυασμός των δυνατοτήτων μορφοποίησης και αντοχής στον χάλυβα, επιτρέπει την παραγωγή σύνθετων σχημάτων που είναι λεπτότερα και ελαφρύτερα (συγκρινόμενα με κατασκευές συμβατικού χάλυβα υψηλής αντοχής), διατηρώντας ταυτόχρονα την ικανότητά τους να απορροφούν την ενέργεια σε μια πρόσκρουση.
Το νέο Infiniti QX50, το πολυτελές μεσαίο SUV της premium μάρκας του ομίλου Renault-Nissan, είναι το πρώτο όχημα στον κόσμο με εμπρόσθια και οπίσθια πλευρικά μέρη κατασκευασμένα από εξαιρετικά ανθεκτικό χάλυβα αντοχής 980 megapascal, μαζί με άλλα μέρη του πλαισίου. Η Nissan σχεδιάζει να επεκτείνει τη χρήση του συγκεκριμένου υλικού και σε άλλα μοντέλα, προκειμένου να βελτιώσει την κατανάλωση και να χαμηλώσει τον μέσο όρο εκπομπών ρύπων της γκάμας της.
Η Nissan έθεσε σε ισχύ ένα σχέδιο βιωσιμότητας, το οποίο απαιτεί μείωση των εκπομπών CO2 από τα νέα οχήματα της κατά 40% μέχρι το 2022, συγκρινόμενα με τα στοιχεία που παρουσίαζε στην αυγή του μιλένιουμ, το 2000. Οι Ιάπωνες στοχεύουν στην μείωση του βάρους των μοντέλων τους κατά 25% και κρίνοντας από το QX50, στο οποίο το βάρος είναι χαμηλότερο κατά 27% σε σύγκριση με το κλασικό τύπο χάλυβα υψηλής αντοχής, o συνολικός στόχος του 25% δεν είναι μακριά.
Συγκεκριμένα για το SUV της Infiniti, οι Ιάπωνες υποστηρίζουν πως με την χρήση του συνηθισμένου χάλυβα θα ζύγιζε κοντά στα 1.850-1.900 κιλά, την στιγμή που τώρα σταματάει στα 1.794. Ως αποτέλεσμα, και δίχως την χρήση υβριδικής τεχνολογίας, το QX50 παρουσιάζει μια μέση κατανάλωση 7.8 λίτρων/100 χλμ, με τον κινητήρα να είναι ένας 2.0λιτρος υπερτροφοδοτούμενος 270 ίππων και το σύστημα μετάδοσης να αποτελείται από ένα κιβώτιο συνεχούς μεταβαλλόμενης σχέσης CVT.