CR-V Type R δεν έχει βγάλει η Honda, κι ούτε πρόκειται. Θα είχε τεράστιο ενδιαφέρον βέβαια, αλλά εδώ καταργείται το Civic Type R. Οπότε όποιος θέλει σπορτίβ CR-V, μπορεί ευχαρίστως να απευθυνθεί στο νέο RS.
Το νέο CR-V RS μόλις παρουσιάστηκε στην αγορά της Ιαπωνίας, μαζί με ένα ελαφρύ φρεσκάρισμα για το C-SUV της Honda γενικότερα (λίγο διαφορετικά LED στα φανάρια, μη φανταστείτε δραματικές αλλαγές). Εμφανισιακά, το RS ξεχωρίζει από τις ήπιες αεροδυναμικές προσθήκες κυρίως στον εμπρός προφυλακτήρα, καθώς πλαϊνές ποδιές και διαχύτης εμφανίζονται πολύ διακριτικά. Οι 19άρες ζάντες με το diamond cut φινίρισμα δένουν αρμονικά τόσο με το μαύρο χρώμα προστατευτικών-αεροδυναμικών, όσο και το Premium Crystal Grey Metallic χρώμα του αμαξώματος. Φυσικά, το σήμα «RS» στη μάσκα συγκεντρώνει τα περισσότερα βλέμματα, ενώ διακρίνουμε και τη μικρότερη απόσταση από το έδαφος χάρη στη χαμηλωμένη ανάρτηση. Στο εσωτερικό απαντώνται κόκκινες ενθέσεις σε ταμπλό-πόρτες και δερμάτινες επενδύσεις, ενώ ο εξοπλισμός περιλαμβάνει επίσης ηχοσύστημα της Bose με 12 ηχεία και subwoofer.
Στα μηχανικά μέρη δεν υπάρχει η παραμικρή διαφοροποίηση. Το νέο CR-V RS εξοπλίζεται με το γνώριμο full hybrid σύνολο e:HEV εφοδιάζεται με δύο ηλεκτρικά μοτέρ 184 ίππων και 335 Nm ροπής για την κίνηση και τον 2.0λιτρο βενζινοκινητήρα των 148 ίππων και 189 Nm ροπής σε υποστηρικτικό ρόλο, σε εκδόσεις 2WD και AWD. Τα 0-100 χλμ./ώρα επιτυγχάνονται σε 9,0-9,5 δλ. και η τελική φτάνει τα 187-194 χλμ./ώρα., με μεικτή κατανάλωση 5,9-6,6 λτ./100 χλμ. και CO2 134-151 γρ./χλμ. Όσον αφορά τις τιμές, το CR-V e:HEV RS ξεκινά στην Ιαπωνία από τα 5.122.700 γεν, που ισοδυναμούν με περίπου 28.420 ευρώ.


















































