H Honda παρουσίασε την υβριδική e:HEV έκδοση του Civic 11ης γενιάς, η οποία έρχεται να προσφέρει επιδόσεις και χαμηλή κατανάλωση μέσα από την προηγμένη συνεργασία βενζινοκινητήρα-ηλεκτρικών μοτέρ.
To Civic e:HEV αποκτά το υβριδικό σύνολο του αντίστοιχου CR-V, αποτελούμενο έναν 2λιτρο 4κύλινδρο i-VTEC ατμοσφαιρικό τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα 145 ίππων και 175 Nm ροπής, που λειτουργεί σε κύκλο Attkinson, και δυο ηλεκτρομοτέρ. Η συνολική απόδοση ανέρχεται σε 184 άλογα και 315 Nm, με τον 2.0 i-VTEC να ενσωματώνει καινοτόμα στοιχεία και να παρουσιάζει θερμική απόδοση της τάξης του 41% – ένα από τα υψηλότερα νούμερα για αυτοκίνητο παραγωγής. Η κίνηση του υβριδικού Civic γίνεται ως επί το πλείστον από τους ηλεκτροκινητήρες, με τη συστοιχία μπαταριών να αποτελείται από 72 στοιχεία και να τοποθετείται κάτω από τα πίσω καθίσματα.
Το προηγμένο σύστημα μετάδοσης προσφέρει εναλλαγή μεταξύ αμιγώς ηλεκτρικής (EV), υβριδικής (Hybrid) και κίνησης με τον βενζινοκινητήρα (Engine) τόσο αυτόματα, όσο και κατ’ επιλογή. Τέσσερα προγράμματα οδήγησης (Eco, Normal, Sport και το νέο Individual) δίνουν στον οδηγό τη δυνατότητα παραμετροποίησης κινητήρα, κιβωτίου και ενδείξεων από τον ψηφιακό πίνακα οργάνων των 10,2 ιντσών (9 ίντσες η οθόνη του συστήματος πολυμέσων, με τα ανάλογα γραφήματα), την ώρα που το e-CVT κιβώτιο ταχυτήτων φροντίζει για τη μεταφορά της ισχύος στους εμπρός τροχούς. Αξίζει να αναφερθεί πως η μετάδοση έχει σχεδιαστεί με γνώμονα την ελαχιστοποίηση των τριβών και τη βελτιστοποίηση της οικονομίας. Το Civic e:HEV στοχεύει σε εκπομπές ρύπων κάτω των 110 γρ.CO2/χλμ. και σε ένα νούμερο μέσης κατανάλωσης υπό των 5,0 λίτρων/100 χλμ., πάντα βάσει των προτύπων WLTP.