Η Toyota παρουσίασε την ανανεωμένη εκδοχή του Yaris Cross, με το βάρος των αλλαγών να πέφτει στο νέο υβριδικό σύνολο, τη βελτίωση της τεχνολογίας και της άνεσης στην καμπίνα, αλλά και τον εμπλουτισμό του εξοπλισμού ασφαλείας.
Εξωτερικά το ανανεωμένο μοντέλο διατηρεί την εμφάνιση του προκατόχου, με την προσθήκη του νέου χρώματος Juniper Blue στην παλέτα. Η κορυφαία έκδοση Premiere Edition ξεχωρίζει με την αποκλειστική Urban Khaki απόχρωση, που συμπληρώνεται από τις διαφορετικές ζάντες των 18 ιντσών. Για τους πιο σπορ υποψηφίους αγοραστές υπάρχει το GR Sport, με διαφορετική μάσκα και εισαγωγή προφυλακτήρα, άλλο σχέδιο στις 18άρες και πιο σφιχτή ρύθμιση στην ανάρτηση.
Στο εσωτερικό, το πρώτο που τραβάει το βλέμμα είναι ο αναβαθμισμένος τεχνολογικά διάκοσμος, χάρις στο νέο ψηφιακό καντράν των 12,3 ιντσών (7 ίντσες οι βασικές εκδόσεις) και την οθόνη αφής των 10,4 ιντσών (9 ίντσες στάνταρ). Το σύστημα πολυμέσων Toyota Smart Connect υποστηρίζει πλέον over-the-air ενημερώσεις και ασύρματη συνδεσιμότητα Android Auto – Apple CarPlay, ενώ αναβαθμισμένο εμφανίζεται και το πακέτο επικουρικών συστημάτων Toyota T-Mate. Στάνταρ σε όλη τη γκάμα πια, με νέες κάμερες και ραντάρ ευρύτερου σκαναρίσματος, που βελτιστοποιούν την απόδοση των συστημάτων Pre-Collision, Acceleration Suppression, Proactive Driving Assist, Safe Exit Assist, Rear Seat Reminder System και Adaptive Cruise Control.
Τα ακόμα μεγαλύτερα νέα αφορούν το μηχανοστάσιο, όπου τώρα παίρνει θέση το νέο Hybrid 130 σύνολο. Ο ατμοσφαιρικός βενζινοκινητήρας των 130 ίππων συνεργάζεται με ισχυρότερο ηλεκτροκινητήρα, διαμορφώνοντας τη συνολική ισχύ στα 132 άλογα και 185 Nm. Μια αύξηση που επιφέρει βελτίωση μισού δευτερολέπτου στο χρόνο για το 0-100 χλμ./ώρα (10,7 δλ.) και 0,4 δλ. στη ρεπρίζ 80-120 χλμ./ώρα (8,9 δλ.). Ταυτόχρονα το Yaris Cross διατηρεί την κορυφαία επίδοση των 103-122 γρ./χλμ. στις εκπομπές CO2. Η λιγότερo ισχυρή έκδοση με τους 116 ίππους και τα 141 Nm δεν καταργείται, αλλά συνεχίζει να διατίθεται κανονικά ως Hybrid 115.
Εκτός από το νέο υβριδικό σύνολο, οι μηχανικοί της Toyota έδωσαν προσοχή στην ελαχιστοποίηση του θορύβου και των κραδασμών, προκειμένου να βελτιώσουν τη συνολική άνεση των επιβατών στο Yaris Cross. Πρόσθεσαν έναν μικρό αποσβεστήρα αμορτισέρ στην αριστερή βάση του κινητήρα, ένα αντηχείο στο σωλήνα της πολλαπλής εισαγωγής, τριπλή στρώση ηχομονωτικού υλικού στον «καθρέπτη» (πίσω από το ταμπλό), έξτρα επένδυση στο σιλανσιέ της εξάτμισης και παχύτερα κρύσταλλα σε παρμπρίζ-παράθυρα.