H Toyota ήταν από τους πρώτους κατασκευαστές που καταπιάστηκαν με τις κυψέλες καυσίμου, θέλοντας να αξιοποιήσει το υδρογόνο ως καύσιμο για την παραγωγή ενέργειας στους ηλεκτροκινητήρες. Το project Mirai, όπως παραδέχονται οι ίδιοι, δεν πέτυχε, αλλά δεν εγκαταλείπεται κιόλας. Για αυτό ανανεώνεται, έστω κι αν οι διαφοροποιήσεις δεν φτάνουν ούτε στα δάχτυλα του ενός χεριού.
Το νέο Mirai διακρίνεται για τα νέα σχέδια στις 19άρες ή 20άρες ζάντες, τα καινούργια χρώματα στην παλέτα και τέλος. Το μήκους 4.975 χλστ. (+85 σε σχέση με πριν), πλάτους 1.885 χλστ., ύψους 1.470 χλστ. (-65 χλστ.) και 2.920 χλστ. μεταξονίου (+140 χλστ.) αμάξωμα συνεχίζει να χαρακτηρίζεται από το σφηνοειδές προφίλ και το μακρύ καπό. Μπροστά δεσπόζει η μεγάλη μάσκα και τα αιχμηρά φωτιστικά σώματα, ενώ πίσω ξεχωρίζουν τα ενιαία φωτιστικά σώματα και το τελείωμα της 5ης πόρτας, που σχηματίζει ένα διακριτικό spoiler. Πολυτελές και με υψηλή τεχνολογία είναι το εσωτερικό, με την πολύ μεγάλη οθόνη των 12,3 ιντσών στο πάνω μέρος του ταμπλό και τον ψηφιακό πίνακα οργάνων να μετατρέπουν το ταμπλό σε χαρά του «γκατζετάκια». Κι ο οικογενειάρχης πάντως δεν θα έχει παράπονο, καθώς η Toyota υπόσχεται αυξημένη ευρυχωρία και χώρους για 5 επιβάτες.

Στα μηχανικά μέρη η εικόνα βαίνει απαράλλαχτη. Τρεις δεξαμενές φιλοξενούν 5,6 κιλά υδρογόνου σε πίεση 700 bar, κατανεμημένα σε 330 κυψέλες, με ισχύ 5,4 kW ανά λίτρο. Μια μπαταρία 1,24 kWh και ισχύος 310,8 Volt αναλαμβάνει να τροφοδοτήσει τον ηλεκτροκινητήρα των 182 ίππων και 300 Nm, ο οποίος με τη σειρά του επιταχύνει τα 1.900 κιλά του Mirai στα πρώτα 100 χλμ./ώρα εντός 9,7 δλ. και μέχρι τα 175 χλμ./ώρα τελικής. Κυριότερα, το προηγμένο σύστημα FCEV παρέχει μέγιστη αυτονομία που μπορεί να φτάσει τα 650 χλμ.



















































