Χρειάστηκε να περάσει πάνω από 1 χρόνος για να μπει το SEAT Tarraco e-Hybrid στην παραγωγή, όμως το ισπανικό SUV τα κατάφερε. Και εντυπωσιάζει με τα τεχνικά χαρακτηριστικά του.
Εμφανισιακά δεν διαφέρει σε κάτι από το κανονικό FR, πέραν των σημάτων. O αιχμηρός προφυλακτήρας εμπρός με τις μεγάλες εισαγωγές αέρα, τα ελαφρώς φουσκωμένα φτερά, οι 19άρες (και προαιρετικά 20άρες) ζάντες, οι διπλές τραπεζοειδείς απολήξεις στον πίσω προφυλακτήρα, η αεροτομή και οι ράγες οροφής σε μαύρο χρώμα συνθέτουν ένα δυναμικό παρουσιαστικό για το Tarraco.
Δείτε ακόμα: Νέος βασικός κινητήρας ντίζελ για το SEAT Tarraco
Εξίσου προσεγμένη είναι και η καμπίνα, όπου διακρίνονται τα σπορ θερμαινόμενα καθίσματα και τον πλούσιο εξοπλισμό άνεσης, που περιλαμβάνει μεταξύ άλλων αυτόματα φώτα LED, σύστημα πολυμέσων με οθόνη αφής 9,2 ιντσών και τριζωνικό κλιματισμό, ενώ εντυπωσιακός είναι ο ψηφιακός πίνακας οργάνων 10,25 ιντσών.
Κάτω από το επιβλητικό περίβλημα, συναντάμε έναν υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα βενζίνης 1.4 λίτρων και 150 ίππων, σε συνδυασμό με ένα ηλεκτρικό μοτέρ 115 ίππων. Συνδυαστικά, ο οδηγός του plug-in υβριδικού Tarraco απολαμβάνει 245 ίππους και 400 Nm ροπής, νούμερα που επιτρέπουν στα πρώτα 100 χλμ./ώρα να έρχονται σε λίγο πάνω από 7 δλ., ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 205 χλμ./ώρα. Ο ηλεκτροκινητήρας μπορεί να κινήσει το αυτοκίνητο για 44-49 χλμ. και να χαρίσει μια εντυπωσιακή μέση τιμή κατανάλωσης, στα 1,6-2 λίτρα/100 χλμ.! Παράλληλα, οι εκπομπές ρύπων περιορίζονται στα 37-46,4 γρ.CO2/χλμ. (όλες οι μετρήσεις βάσει WLTP).
Διαβάστε επίσης: Νέο SEAT Leon με τιμή από 18.190 ευρώ
Η μπαταρία των 13kWh μπορεί να γεμίσει σε λιγότερο από 5 ώρες όταν το Tarraco μπει σε φορτιστή 2,3 kW, ενώ σε 3,6 kW η φόρτιση ολοκληρώνεται σε 3,5 ώρες. Όπως τα υπόλοιπα, έτσι και το e-Hybrid ισπανικό SUV θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο του Βόλφσμπουργκ.