H Toyota είναι αποφασισμένη να τηρήσει τη δέσμευση για εκδόσεις με τις περιποιήσεις της Gazoo Racing σε όλη τη γκάμα της, παρουσιάζοντας την αντίστοιχη έκδοση του Fortuner. Τι εστί Fortuner;
Βρίσκεται στην αγορά από το 2004 και μετρά ήδη δυο γενιές, αποτελώντας ουσιαστικά την SUV εκδοχή του Hilux. Βασίζεται στο ίδιο πλαίσιο τύπου σκάλας με το pick up και είναι αρκετά μικρότερο σε διαστάσεις, φτάνοντας τα 4.795 χλστ. μήκος (από 5.325 του διπλοκάμπινου Hilux). Κυκλοφορεί σε διάφορες αναπτυσσόμενες αγορές του κόσμου, όπως αυτή της Ινδονησίας. Εκεί δηλαδή που έκανε ντεμπούτο η έκδοση GR Sport, η οποία ξεχωρίζει χάρις στις νέες 18άρες ζάντες, τα σκαλοπάτια, τους ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες και φυσικά τα σήματα GR Sport.
Στο εσωτερικό δεν παρατηρούνται αλλαγές σε σχέση με το απλό Fortuner, με τις ραφές στα καθίσματα να αποτελούν την κυριότερη πηγή διαφοροποίησης για το GR Sport.
Μια από τα ίδια και στους κινητήρες. Το GR Sport διατίθεται με έναν ατμοσφαιρικό τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα 2.7 λίτρων και 166 ίππων, έχοντας ως ντίζελ εναλλακτική τον 2.4 D-4D των 150 ίππων και 400 Nm (242 Nm ο βενζίνης). Τα δυο μοτέρ συνδυάζονται αποκλειστικά με 6άρι αυτόματο κιβώτιο και πίσω κίνηση, αποκλίνοντας από το απλό Fortuner (προσφέρεται επίσης με 6άρι χειροκίνητο και τετρακίνηση). Τα 100 χλμ./ώρα από στάση έρχονται σε 12,7 δλ. για το ντίζελ και σε 12,4 δλ. για το βενζινοκίνητο, με την τελική να φτάνει στα 170 και 175 χλμ./ώρα αντίστοιχα. Εντύπωση προκαλεί το γεγονός πως τα ισχυρότερα μοτέρ -ο 2.8 D-4D των 177 ίππων και ένας 4.0 V6 238 ίππων- δεν κυκλοφορούν ως GR Sport.