Το ηλεκτρικό Opel Mokka αναβαθμίζεται σε κινητήρα και μπαταρία, αποκτώντας περισσότερη ισχύ και αυτονομία χάρις στη διάταξη που είδαμε πρόσφατα στα Astra/Astra Sports Tourer Electric.
Το ανανεωμένο Mokka Electric επωφελείται της μεγαλύτερης μπαταρίας των 54 kWh (από 50 kWh) και του ισχυρότερου ηλεκτροκινητήρα των 156 ίππων (από 136), που πρωτοσυναντήσαμε στο Peugeot E-308. Ένας συνδυασμός που χαρίζει στο γερμανικό crossover 20% παραπάνω αυτονομία σε σχέση με πριν, φτάνοντας πλέον μέχρι τα 406 χλμ. (από 338) με μια φόρτιση. Αριθμός μεγαλύτερος από εκείνον του ηλεκτρικού 308 (400 χλμ.), αλλά μικρότερος από του όμορου Astra (416 χλμ.). Η μέση τιμή της κατανάλωσης μειώνεται στα 15,2 kWh/100 χλμ., ενώ τα 156 άλογα και 260 Nm του μοτέρ προσφέρουν επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε λιγότερο από 10 δλ. Η τελική, αντίθετα, παραμένει αμετάβλητη, περιοριζόμενη ηλεκτρονικά στα 150 χλμ./ώρα.
Στο θέμα της φόρτισης, η 54άρα μπαταρία (αξιοποιήσιμα τα 51 kWh) φτάνει από το 0 στο 80% μέσα σε μισή ώρα, με την προϋπόθεση πως το Mokka Electric (από «Mokka-e») μπαίνει σε πρίζα παροχής 100 kW. Η αποτελεσματικότητα και η άνεση είναι δεδομένες στο Mokka Electric, καθώς πολυάριθμα συστήματα θέρμανσης και τεχνολογίες -από την τυπική αντλία θερμότητας έως την πρακτική εφαρμογή myOpel, η οποία μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τον προγραμματισμό της προετοιμασίας εξ αποστάσεως- εξασφαλίζουν ζεστή ατμόσφαιρα πριν καν ο οδηγός μπει στο αυτοκίνητο, κάτι που εκτιμάται ιδιαίτερα ειδικά κατά το κρύους μήνες του χειμώνα.
Το Mokka Electric αποτελεί άλλο ένα βήμα προς τον πλήρη εξηλεκτρισμό της Opel, που προγραμματίζεται για το 2028. Ήδη 12 ηλεκτρικά μοντέλα διατίθενται από το Ρούσελχαϊμ, συμπεριλαμβανομένης ολόκληρης της γκάμας ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων , ενώ μέχρι το 2024 οι Γερμανοί θα προσφέρουν κάθε μοντέλο τους σε ηλεκτροκίνητη έκδοση.