Η Opel επισημοποίησε πριν λίγες ημέρες την επιστροφή των γρήγορων μοντέλων της, μέσω της αναβίωσης τριών ιστορικών γραμμάτων. Σήμερα, το Astra σημαίνει τα σήμαντρα της ανάστασης των GSE (Grand Sport Einspritzung), σε διαφορετική και υβριδική εκτέλεση.
Το μικρομεσαίο χάτσμπακ και η Sports Tourer εκδοχή του φοράνε τα σήματα GSe (Grand Sport electric), σπορ προφυλακτήρες και 18άρες ζάντες, βάφουν την οροφή τους μαύρη, πατάνε στο δρόμο μέσω νέων αμορτισέρ Koni FSD (Frequency Selective Damping) και έρχονται πιο κοντά σε αυτόν κατά 10 χλστ., μέσω χαμηλότερων ελατηρίων, αποκτούν πιο άμεσο τιμόνι και επαναφέρουν μνήμες από το Astra OPC. Μια αύρα που, εδώ και 2 γενιές, απουσίαζε από τη γκάμα του Astra.
Στο εσωτερικό συναντάμε διακριτικές πινελιές σπορτίβ αποχρώσεων, που εκφράζονται μέσα από τα μπάκετ καθίσματα, τα αλουμινένια πεντάλ, το νέο τιμόνι και τα διαφορετικά γραφικά σε ψηφιακό πίνακα οργάνων – σύστημα πολυμέσων. Τα καθίσματα και οι επενδύσεις alcantara που ντύνουν τόσο αυτά, όσο και ταμπλό-πόρτες, είναι αποκλειστικά για το Astra GSe.
Την κίνηση του νέου hot hatch από το Ρούσελχαϊμ αναλαμβάνει το plug-in υβριδικό σύνολο του αντίστοιχου Peugeot 308, που απαρτίζεται από έναν 1.600άρη τούρμπο βενζινοκινητήρα 180 ίππων και ηλεκτρικό μοτέρ 81 kW (110 ίππων). Η συνδυαστική ισχύς ανέρχεται στα 225 άλογα και τα 360 Nm ροπής, προσφέροντας μια εντυπωσιακή τιμή μέσης κατανάλωσης 1,1-1,2 λίτρων/100 χλμ. και εκπομπές ρύπων μόλις στα 25-26 γρ.CO2/χλμ. Η κίνηση μεταφέρεται στους εμπρός τροχούς μέσω 8τάχυτου αυτόματου κιβωτίου, με αναθεωρημένο λογισμικό για ταχύτερες αλλαγές και απόκριση στο kickdown. Αναθεωρημένο είναι το λογισμικό και του ESP, αφήνοντας πλέον περισσότερη ελευθερία στον οδηγό.