Βαστάνε ακόμα οι ατμοσφαιρικοί κινητήρες, όσο κι αν τα τούρμπο καλύπτουν σχεδόν τα πάντα στα μηχανοστάσια των σύγχρονων αυτοκινήτων. Και δεν μιλάμε για τα υβριδικά που δεν έχουν υπερτροφοδότηση, αλλά για αγνή ατμόσφαιρα. Ούτε ηλεκτροκινητήρας, ούτε «σαλίγκαρος». Το νέο Nissan Patrol είναι ένας από αυτούς, τους λίγους, πιστούς.
To 7η γενιά Patrol διατηρεί το επιβλητικό παρουσιαστικό, πηγαίνοντάς το παράλληλα στο επόμενο επίπεδο εκμοντερνισμού. Βλέπουμε ότι πλέον η μεγάλη μάσκα συνοδεύεται από μπάρες LED (προαιρετικά), που αφενός πλαισιώνουν το σήμα αφετέρου ενώνουν τα LED ημέρας των ανασχεδιασμένων φωτιστικών σωμάτων. Τα φανάρια με τη σειρά τους είναι καινούργια, αλλά διατηρούν την ακροβολισμένη θέση τους στο αμάξωμα – κάτι που ισχύει και για τα πίσω, τα οποία επίσης ενώνονται με λωρίδα LED. Γενικότερα, είναι φανερή η προσπάθεια των σχεδιαστών να εκσυγχρονίσουν τις παραδοσιακές γραμμές του Patrol, κρατώντας παράλληλα το εντυπωσιακό αποτύπωμά του. Διαστάσεις δεν ανακοινώνονται, αλλά κατά πάσα βεβαιότητα παραμένει πάνω από τα 5,1 μέτρα σε μήκος, κοντά στα 2 μέτρα πλάτος, πάνω από 1,90 μ. ύψος και άνω των 3 μέτρων σε μεταξόνιο (5.165 χλστ. x 1.995 χλστ. x 3.075 χλστ. x 1.940 χλστ. οι διαστάσεις του απερχόμενου).
Στο εσωτερικό συναντάμε το must κάθε καμπίνας καινούργιου αυτοκινήτου, τουτέστιν διπλές οθόνες σε ενιαία διάταξη στην κορυφή του ταμπλό. Οι αεραγωγοί και τα χειριστήρια του κλιματισμού μεταφέρονται στο κέντρο της κονσόλας, ενώ αξίζει αναφορά το γεγονός ότι υπάρχουν αρκετά φυσικά κουμπιά. Επενδύσεις και πλαστικά είναι ριζικά αναβαθμισμένα, σύμφωνα με τη Nissan, την ώρα που μέχρι 7 επιβάτες μπορούν να φιλοξενηθούν εντός του νέου Patrol.
Κάτω από το καπό τώρα, προσφέρονται δυο επιλογές. Η βασική είναι που κάνει τη διαφορά, καθώς δεν βασίζεται στην υπερπλήρωση. Ένας αμιγώς ατμοσφαιρικός V6 3.8 λίτρων παράγει 316 ίππους και 386 Nm ροπής, συνοδευόμενος από έναν 3.5 V6 twinturbo 425 ίππων και 516 Nm. Αμφότεροι συνεργάζονται με 9άρι αυτόματο κιβώτιο και ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα τετρακίνησης, ωστόσο το βασικό μοτέρ διατίθεται και σε πισωκίνητη έκδοση.