Ένα 5μηνο μετά την παρουσίαση του ανανεωμένου Audi Q5, ήρθε η ώρα για την κορυφαία έκδοση SQ5 να αναβαθμιστεί.
Τα νέα φωτιστικά σώματα, που πλέον ενσωματώνουν τα LED ημέρας και προαιρετικά είναι Matrix LED, αποτελούν την κυριότερη διαφορά σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο. Το ίδιο ισχύει και για τα πίσω φανάρια, που παρουσιάζονται κατά τι πιο σκουρόχρωμα και προαιρετικά διαθέτουν τεχνολογία OLED. Συγκριτικά με το απλό Q5, οι μεγάλες εισαγωγές του εμπρός προφυλακτήρα και ο διαχύτης με τις τετραπλές απολήξεις της εξάτμισης στον πίσω, συνοδεία ζαντών 20 ιντσών (προαιρετικά 21) σε ελαστικά 255/45 και δισκόπλακες 375 χλστ. πίσω τους, δεν αφήνουν αμφιβολία για το ποιο αυτοκίνητο έχεις μπροστά σου.
Διαβάστε επίσης: Διαγράφηκε δημοφιλής κινητήρας της Audi
Στο εσωτερικό τα δερμάτινα μπάκετ καθίσματα, ο ψηφιακός πίνακας οργάνων Virtual Cockpit των 12,3 ιντσών, η οθόνη των 10,1 ιντσών που φιλοξενεί το σύστημα πολυμέσων MMI και οι επενδύσεις αλουμινίου κερδίζουν οδηγό και επιβάτες.
Πολύ περισσότερο, το κάνουν οι βελτιώσεις στον κινητήρα. Ο 3.0 V6 TDI διαθέτει πλέον σφυρήλατα πιστόνια, αντί αλουμινίου, για μειωμένες θερμικές απώλειες και νέα πιεζοηλεκτρικά μπεκ, αλλά και νέο intercooler τοποθετημένο ανάμεσα στο «V» του κινητήρα. Oι συμπιεστές των τούρμπο, τέλος, έχουν μικρότερες φτερωτές και η πολλαπλή εξαγωγής διαθέτει επιπλέον θερμομόνωση. Όλα αυτά συνδυάζονται με ηλεκτρικό κομπρέσορα EPC, που παίρνει ισχύ από το ήπιο υβριδικό σύστημα των 48 Volt και ενισχύει τη συμπίεση του καύσιμου μίγματος στις χαμηλές στροφές, εξαλείφοντας έτσι την υστέρηση.
Δείτε ακόμα: Νέο Audi Q8 462 ίππων καίει 3,8 ευρώ/100 χλμ.
Οι παραπάνω αναβαθμίσεις, σύμφωνα με την Audi, εξασφαλίζουν ευρύτερη καμπύλη ροπής και χαμηλότερη κατανάλωση. Οι αριθμοί κάνουν λόγο μέχρι και έως 0,7 λίτρα/100 χλμ. λιγότερα σε σχέση με πριν, έχοντας το 48βολτο σύστημα να προσθέτει 11 ίππους όταν χρειαστεί και να επιτρέπει το coasting (κίνηση με σβηστό μοτέρ) μέχρι 40 δλ. non stop. Ο κινητήρας αποδίδει 341 ίππους και 700 Nm ροπής μεταξύ 1.750 και 3.250 σ.α.λ., συνεργαζόμενος με το 8άρι Τiptronic και σύστημα quattro. Τα 100 χλμ./ώρα από στάση έρχονται σε 5,1 δλ. και η τελική περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα.
Τον έλεγχο των φορτίων αναλαμβάνει η σφιχτότερη και χαμηλότερη κατά 30 χλστ. ανάρτηση, ενώ προαιρετικά διατίθεται αερανάρτηση και σπορ διαφορικά.