To Suzuki Swace ακολουθεί το αδελφό Toyota Corolla και παίρνει σειρά στις ανανεώσεις, επικεντρώνοντας την προσοχή του στην αύξηση της ισχύος και τη βελτίωση της ψηφιακότητας στο εσωτερικό.
Οι αλλαγές στο εξωτερικό είναι ελάχιστες και περιορίζονται στον ελαφρώς ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα, μαζί με τα νέα γραφικά στα LED ημέρας. Πίσω θα πρέπει να σκύψεις για να εντοπίσεις πως στο κάτω μέρος του προφυλακτήρα, υπάρχουν ενθέσεις χρωμίου. Ούτε νέα χρώματα, ούτε φρεσκαρισμένα σχέδια στις ζάντες αλουμινίου. Αρκετά πιο εκτεταμένες οι παρεμβάσεις στην καμπίνα, και συγκεκριμένα τον πίνακα οργάνων, όπου συναντάμε πλέον ψηφιακή διάταξη και οθόνη 7 ιντσών. Αυτή για το σύστημα πολυμέσων φτάνει τις 8 ίντσες, είναι αναβαθμισμένη και χαρακτηρίζεται τόσο από τα καλύτερα γραφικά, όσο και τη βελτιωμένη ευχρηστία.
Παρόλα αυτά, το ψηφιακό καντράν των 12,3 ιντσών και η μεγαλύτερη οθόνη των 10,5 ιντσών για το infotainment, που συναντάμε στις κορυφαίες εκδόσεις του Corolla, δεν διατίθενται στο Swace. Τα 596 λίτρα του χώρου αποσκευών (1.606 λίτρα με την αναδίπλωση των καθισμάτων) ωστόσο, μάλλον ενδιαφέρουν περισσότερο το αγοραστικό κοινό.
Στα σημαντικότερα νέα, κάτω από το καπό εδρεύει το νέο full hybrid σύνολο του 1.800άρη βενζινοκινητήρα και του ηλεκτρικού μοτέρ, που αποδίδει πλέον 140 ίππους από 122. Ο τετρακύλινδρος θερμικός παράγει 98 ίππους/142 Nm και ο ηλεκτροκινητήρας 95 ίππους/185 Nm, τροφοδοτώντας τους εμπρός τροχούς μέσω του κιβωτίου eCVT. H παραπάνω ισχύς προσφέρει σημαντικά καλύτερες επιδόσεις, καθώς το 0-100 χλμ./ώρα διαρκεί πια 9,4 δλ. και κατεβαίνει πάνω από 1,5 δλ. σε σχέση με το απερχόμενο, που θέλει 11,1 δλ. Η τελική, αντίθετα, παραμένει αμετάβλητη στα 180 χλμ./ώρα.