Η SAIC Audi παρουσίασε έναν μεγαλοπρεπή «Λεβιάθαν» για την αγορά της Κίνας, συνιστώντας ταυτόχρονα το μεγαλύτερο αυτοκίνητο που έχει παρουσιάσει μέχρι σήμερα ο Γερμανός κατασκευαστής, εξαιρουμένων των εκδόσεων με το μακρύ μεταξόνιο του A8. To όνομα του γίγαντα; Q6.
Η νέα ναυαρχίδα του Ίνγκολσταντ επί κινεζικής επικράτειας βασίζεται στην πλατφόρμα MQB και το VW Atlas (Terramont για την Κίνα), φτάνοντας τα 5.099 χλστ. σε μήκος, τα 2.014 χλστ. σε πλάτος, τα 1.784 χλστ. σε ύψος και τα 2.980 χλστ. μεταξονίου. Είναι χαρακτηριστικό πως η τελευταία μέτρηση είναι μεγαλύτερη από το μήκος ενός Smart ForTwo, αν και διατηρείται πιο κάτω από την αντίστοιχη του Q7 (2.995 χλστ.). Σε μήκος, όμως, το Q6 υπερβαίνει το Q7 κατά 27 χλστ. (5.063 χλστ.), ενώ το ξεπερνά και σε πλάτος-ύψος (1970 χλστ. και 1.740 χλστ. αντίστοιχα). Κατά συνέπεια το Q6 τίθεται αντιμέτωπο με τις BMW X7 και Mercedes GLS, προσβλέποντας στην κορυφή των μεγάλων SUV.
Στο εσωτερικό συναντάμε την κλασική διάταξη του ψηφιακού πίνακα οργάνων Virtual Cockpit, στις 12,3 ίντσες, και της οθόνης αφής 10,1 ιντσών για το σύστημα πολυμέσων στο ταμπλό, με ελαφρά κλίση προς τον οδηγό. Ο κλιματισμός διαθέτει τη δική του οθόνη 8,6 ιντσών, σε μια διάταξη που φέρνει αρκετά σε εκείνη του A8. Ο εξοπλισμός περιλαμβάνει μέχρι πανοραμική ηλιοροφή και ηχοσύστημα 14 ιντσών της Bang & Olufsen, ενώ από πλευράς χωροταξίας μπορούν να πάρουν θέση έως και 7 επιβάτες.
Στα μηχανικά μέρη αναλαμβάνουν δυο κινητήρες, σε τρεις εκδόσεις ισχύος, συνδυαζόμενες αποκλειστικά με το 7άρι αυτόματο διπλού συμπλέκτη και σύστημα τετρακίνησης. Το βασικό 40 TFSI διαθέτει τον 2.0λιτρο τετρακύλινδρο τούρμπο στα 231 άλογα, τη στιγμή που το ισχυρότερο 45 TFSI ανεβαίνει στους 265 ίππους και τα 400 Nm ροπής. Το κορυφαίο 50 TFSI αξιοποιεί τον 2.5άρη V6, με απόδοση 299 ίππων και 500 Nm, καταφέρνοντας να επιταχύνει στα 100 χλμ./ώρα από στάση μέσα σε 7,3 δλ.
Το νέο Q6 διατίθεται ήδη στην Κίνα, με τιμές που ξεκινούν από τις 500.000 γουάν (72.366 ευρώ) και φτάνουν έως τις 650.000 γουάν (94.077 ευρώ).