To Fiat Panda 4×4 γιορτάζει φέτος τα 40α του γενέθλια και το γιορτάζει, με την επετειακή έκδοση 4×40° της τρίτης του γενιάς. Ένα μοντέλο περιορισμένης παραγωγής τόσο από πλευράς αριθμού μονάδων, όσο και αγορών στις οποίες θα διατεθεί.
Το Panda 4×40° ξεχωρίζει από το συνδυασμό του λευκού χρώματος με κόκκινες πινελιές, οι οποίες στα πλαστικά προστατευτικά παίρνουν τη μορφή της ονομασίας και κάτω από τα τρίτα παράθυρα εκείνη της σιλουέτας του αυτοκινήτου – όχι μόνο του σημερινού, αλλά και του πρώτου Panda (δεξιά και αριστερά αντίστοιχα). Οι λευκές 15άρες σιδερένιες ζάντες και τα custom καπάκια στο κέντρο είναι ειδικά σχεδιασμένες για το Panda 4×40°, ενώ οι κόκκινοι γάντζοι και οι μαύρες σχάρες οροφής ολοκληρώνουν την οπτική τριχρωμία του αμαξώματος.
Στο εσωτερικό συναντάμε λευκή φάσα κατά πλάτος του ταμπλό μαζί με σήματα «4×40°», ενώ στα καθίσματα εντοπίζεται η πιο ωραία λεπτομέρεια. Πέρα από τις ιδιαίτερα καλαίσθητες γκρι επενδύσεις και τις κόκκινες ραφές, χαμηλά στις πλάτες οδηγού-συνοδηγού συναντάμε τα ίδια «αυτοκινητάκια» που βλέπουμε στο προφίλ, με αντίστοιχη τοποθέτηση: στο κάθισμα του οδηγού παίρνει θέση η φιγούρα του σημερινού Panda, σε εκείνο του συνοδηγού το πρώτο.
Από πλευράς μηχανικών μερών δεν έχουμε ενημέρωση, και δεν βοηθά σε αυτό το γεγονός πως το Panda 4×4 (όπου βασίζεται το 4×40°) έχει καταργηθεί από πέρσι. Δεδομένου ότι το Panda προσφέρεται μόνο με τον mild hybrid 1.0λτ. των 70 ίππων και σε ορισμένες αγορές τον δικύλινδρο τούρμπο 0.9 TwinAir των 85 ίππων, αυτά τα δυο μοτέρ θα πρέπει να αναλαμβάνουν δράση στο 4×40°, με πιθανότερο το υβριδικό 1.000άρι. Ούτε τιμή ανακοινώνεται, αλλά από τη στιγμή που μιλάμε για συλλεκτική -όπως σχολιάζουν οι Ιταλοί- έκδοση 1.983 κομματιών (η χρονιά που έκανε ντεμπούτο το πρώτο Panda 4×4), σίγουρα θα κοστίζει κατιτίς παραπάνω.