Λίγες μέρες μετά το teaser που σκόρπισε ενθουσιασμό, η Honda (η Acura πιο σωστά) παρουσιάζει το νέο NSX Type S και σημαίνει την αυλαία του κεντρομήχανου supercar της.
Η κορυφαία έκδοση της δεύτερης γενιάς NSX δεν γίνεται να μπερδευτεί με το απλό, καθώς οι αλλαγές σε αμάξωμα, τροχούς και ανάρτηση διαφοροποιούν παρασάγγας το Type S. Στο εμπρός μέρος ο προφυλακτήρας φιλοξενεί μεγαλύτερες εισαγωγές και εντονότερο splitter, ενώ στο προφίλ ξεχωρίζουν οι νέες ζάντες (19 ιντσών σε ελαστικά Pirelli P-Zero 245/35 εμπρός και 20 ιντσών σε 305/30 πίσω), με φινίρισμα Matte Shark Grey ή Gloss Berlina Black, που συνδράμουν στην αύξηση των μετατροχίων κατά 11 χλστ. εμπρός και 23 χλστ. πίσω.
Μιλώντας για τα μετόπισθεν, ο διαχύτης στον προφυλακτήρα κεντρίζει όλα τα βλέμματα και συνοδεύεται από ένα spoiler, που εκτείνεται σε όλο το άνω άκρο του αυτοκινήτου. Προαιρετικά όλο το αεροδυναμικό πακέτο διατίθεται με ανθρακονήματα, συμβάλλοντας στη μείωση του βάρους. Το ίδιο ισχύει για το πακέτο Lightweight που, εκτός των carbon αεροδυναμικών, προσφέρει κεραμικά φρένα της Brembo, κάλυμμα κινητήρα από ανθρακονήματα και πολλά κομμάτια από το εξωτικό υλικό στο εσωτερικό, μειώνοντας το βάρος κατά 26,2 κιλά.
Το Type S επωφελείται και της αύξησης στην ισχύ, που φτάνει τα 608 άλογα και 667 Nm (+27 ίπποι και +22 Nm συγκριτικά με το κανονικό NSX). Η άνοδος των αριθμών προκύπτει από τα νέα τούρμπο, που προέρχονται από το αγωνιστικό GT3 Evo, και δουλεύουν με 5,6% μεγαλύτερη πίεση. Τα νέα μπεκ εξασφαλίζουν 25% μεγαλύτερη ροή καυσίμου και τα επίσης νέα intercooler αποτελεσματικότερη ψύξη, ανεβάζοντας την απόδοση του 3.5 V6 twinturbo στα 527 άλογα και 600 Nm (+20 άλογα και +50 Nm σε σχέση με το NSX). Η αναβαθμισμένη μπαταρία παρέχει 20% περισσότερο αξιοποιήσιμο φορτίο και 10% μεγαλύτερη απόδοση, προσφέροντας επιπλέον ισχύ και αυτονομία (δεν αναφέρεται κατά πόσο αυξημένη).
Μετατροπές υπάρχουν και στο 9άρι αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, το οποίο ανεβάζει σχέσεις 50% ταχύτερα και διαθέτει τη λειτουργία Rapid Downshift Mode, για ταχύτατα κατεβάσματα. Το σύστημα τετρακίνησης Sport Hybrid SH-AWD είναι επίσης ρυθμισμένο για ταχύτερη απόκριση, βελτιώνοντας περαιτέρω τις επιδόσεις του Type S στις στροφές, όπως και η πιο σφιχτή/χαμηλή ανάρτηση.
Η Acura δεν ανακοινώνει επιδόσεις, αλλά και μόνο λόγω της αυξημένης απόδοσης θα πρέπει να περιμένουμε ταχύτερο 0-100 χλμ./ώρα από τα 2,7 δλ. και τελική υψηλότερη των 308 χλμ./ώρα του κανονικού. Αν υπάρχει και το προαιρετικό Lightweight Package (13.000 δολάρια/11.100 ευρώ το κόστος), ακόμα καλύτερα. Στις στροφές πάντως, ανακοινώνεται πως το Type S είναι 2 δλ. ταχύτερο από το απλό στη Suzuka.
Η παραγωγή θα περιοριστεί στις 350 μονάδες, 300 εκ των οποίων προορίζονται για την αγορά της Αμερικής. Αξίζει να σημειωθεί πως αυτό είναι το πρώτο NSX Type S, που διατίθεται εκτός Ιαπωνίας. Η τιμή του ξεκινά από τις 169.500 δολάρια (144.400 ευρώ), ενώ με το Lightweight Package στοιχίζει 182.500 δολάρια (155.500 ευρώ).