Ένα από τα πιο ιδιαίτερα σχεδιαστικά μικρομεσαία αυτοκίνητα, γίνεται ακόμα πιο ξεχωριστό. Η Citroen ανανεώνει τα C4 και C4 X, δημιουργώντας σύμφωνα με την ίδια το πιο στιλάτο C4 μέχρι σήμερα.
Τα νέα C4/C4 X διαχωρίζουν τη θέση τους από τα απερχόμενα μοντέλα, καταρχάς μέσω της διαμόρφωσης του εμπρός μέρους. Τα φωτιστικά σώματα σε μοτίβο «X» αποχωρούν, δίνοντας τη θέση τους σε μια πολύ πιο αιχμηρή και επιθετική διαρρύθμιση. Τέσσερα διαφορετικές συστοιχίες LED απαρτίζουν το κάθε φανάρι, μόνο για τα φώτα ημέρας. Αναμενόμενα η αλλαγή επέβαλε διαφοροποιήσεις τόσο στη μάσκα όσο και τον προφυλακτήρα, ενώ πίσω συναντάμε ανάλογης έκτασης μεταμόρφωση. Εντελώς νέα φωτιστικά σώματα και εδώ, σαφώς πιο επιβλητικά και high tech από πριν, με το «Citroen» να δεσπόζει ολογράφως στη θέση του λοχιόσημου. Νέες είναι και οι 18άρες ζάντες, ενώ δεν θα μπορούσαν να λείπουν τα πρόσθετα χρώματα στην παλέτα (Manhattan Green και Eclipse Blue).
Εσωτερικά συναντάμε νέο ψηφιακό πίνακα οργάνων 7 ιντσών και οθόνη αφής 10 ιντσών στην κορυφή του ταμπλό για το infotainment. Android Auto και Apple CarPlay είναι στάνταρ, ενώ για πρώτη φορά υπάρχει ChatGPT. Συνολικά πάνω από 20 διαφορετικά συστήματα ασφαλείας και τεχνολογίας τίθεται στη διάθεση οδηγού-επιβατών, οι οποίοι απολαμβάνουν ακόμα πιο άνετες μετακινήσεις με τα αναβαθμισμένα καθίσματα Advanced Comfort (+15 χλστ. αφρό στα έδρανα και την πλάτη).
Στα μηχανικά μέρη βρίσκουμε πλέον μόνο υβριδικά και ηλεκτρικά μοτέρ. Τέλος οι ντίζελ επιλογές, τέλος και οι μη υβριδικές βενζινοκίνητες. Η βάση των κινητήρων απαρτίζεται από τον 1.2 Hybrid 100 των 100 ίππων και 205 Nm, ενώ στη συνέχεια αναλαμβάνει ο 1.2 Hybrid 136 των 136 ίππων και 230 Nm. Αμφότερες αξιοποιούν ηλεκτροκινητήρα 28 ίππων και 55 Nm, ενσωματωμένο στο 6άρι αυτόματο διπλού συμπλέκτη (δεν υπάρχει χειροκίνητο), έχοντας τη δυνατότητα να κινηθούν και αποκλειστικά με το ρεύμα για σύντομα χρονικά διαστήματα. Στα του πλήρους εξηλεκτρισμού έχουμε τα e-C4 και e-C4 X, σε εκδόσεις 136 ή 156 ίππων και μπαταρίες 50 kWh και 54 kWh αντίστοιχα. Η αυτονομία στην πρώτη περίπτωση ανέρχεται σε 359 χλμ. και στη δεύτερη σε 419 χλμ., με τη μέγιστη ισχύ φόρτισης να φτάνει τα 100 kW και το 20-80% να ολοκληρώνεται σε λιγότερο από 30 λεπτά.