Νέο και ακόμα πιο αεροδυναμικό Nissan Ariya

  • 2026-Nissan-Ariya-Japan-8-2048×1580
  • 2026-Nissan-Ariya-Japan-10-2048×1134
  • 2026-Nissan-Ariya-Japan-5-1-2048×1457
  • Nissan-Ariya-Old-VS-New-2048×1152
  • 2026-Nissan-Ariya-Japan-1a-2048×1153
  • 2026-Nissan-Ariya-Japan-4-2048×1456
  • 2026-Nissan-Ariya-Japan-3-2048×1543
  • 2026-Nissan-Ariya-Japan-2-2048×1366
  • 2026-Nissan-Ariya-Japan-11-copy-2048×1152
  • 2026-Nissan-Ariya-Japan-12-2048×1893
  • 2026-Nissan-Ariya-Japan-13-2048×1366
  • Ariya Nismo Presskit – WIP2 – STATICS (35).JPG (1)
  • Ariya Nismo Presskit – WIP1 – STATICS (36).JPG (1)
  • Ariya Nismo Presskit – WIP2 – DETAILS (7).JPG (1)
  • nissan_ariya_nismo_9
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/12/2026-Nissan-Ariya-Japan-8-2048x1580-1.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/12/2026-Nissan-Ariya-Japan-10-2048x1134-1.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/12/2026-Nissan-Ariya-Japan-5-1-2048x1457-1.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/12/Nissan-Ariya-Old-VS-New-2048x1152-1.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/12/2026-Nissan-Ariya-Japan-1a-2048x1153-1.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/12/2026-Nissan-Ariya-Japan-4-2048x1456-1.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/12/2026-Nissan-Ariya-Japan-3-2048x1543-1.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/12/2026-Nissan-Ariya-Japan-2-2048x1366-1.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/12/2026-Nissan-Ariya-Japan-11-copy-2048x1152-1.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/12/2026-Nissan-Ariya-Japan-12-2048x1893-1.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/12/2026-Nissan-Ariya-Japan-13-2048x1366-1.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/01/Ariya-Nismo-Presskit-WIP2-STATICS-35.JPG-1.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/01/Ariya-Nismo-Presskit-WIP1-STATICS-36.JPG-1.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/01/Ariya-Nismo-Presskit-WIP2-DETAILS-7.JPG-1.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/01/nissan_ariya_nismo_9.jpg

Τέσσερα χρόνια μετά το λανσάρισμά του, η Nissan προχωρά στο φρεσκάρισμα του Ariya και του δίνει ακόμα πιο μοντέρνα και αεροδυναμική εμφάνιση, βελτιώνοντας παράλληλα τα διαθέσιμα gadgets και τα υλικά στο εσωτερικό.

Εμφανισιακά η κυριότερη διαφορά εντοπίζεται στη νέα μάσκα, που είναι πιο λεία και ξεφορτώνεται τη γυάλινη φάσα. Τα σχέδια στις 20άρες ζάντες αλουμινίου επίσης είναι καινούργια, όπως και κάποια χρώματα στην παλέτα (πιο χαρακτηριστικό όλων το Plasma Green των φωτογραφιών), αλλά σε γενικές γραμμές δεν αλλάζουν πολλά. Το ίδιο ισχύει για τις διαστάσεις, που παραμένουν ακριβώς στα ίδια επίπεδα (μήκος 4.595 χλστ., πλάτος 1.850 χλστ., ύψος 1.660 χλστ. και μεταξόνιο 2.775 χλστ). Παρόμοια εικόνα στην καμπίνα, όπου κυριαρχούν οι διπλές οθόνες των 12,3 ιντσών, με νέα γραφικά πλέον, ταχύτερη απόκριση στο infotainment (με λογισμικό Google τώρα) και ποιοτικότερα υλικά γύρω τους. Κατά τα γνωστά πρότυπα, υπάρχουν και φωνητικές εντολές που ενεργοποιούνται λέγοντας «Hey Nissan» ή «Hello Nissan». Στάνταρ είναι και το σύστημα ProPILOT που επιτρέπει μερική αυτόνομη οδήγηση, με λειτουργίες stop-and-go στην κίνηση στο αυτοκινητόδρομο και διατήρηση της πορείας του αυτοκινήτου εντός της λωρίδας κυκλοφορίας του.

Μηχανικά συνεχίζει να προσφέρεται με κίνηση στους δύο ή σε όλους τους τροχούς, σε 5 διαφορετικές εκδόσεις ισχύος και σε δυο επιλογές μπαταριών. Το αρχικό Ariya 2WD 63 kWh έχει ισχύ 218 ίππων και 300 Nm ροπής, το 2WD 87 kWh αποδίδει 242 ίππους και 300 Nm ροπής, επιταχύνει στο 0-100 χλμ./ώρα σε 7,6 δλ., η τελική φτάνει τα 160 χλμ./ώρα. Το δικινητήριο Ariya AWD e-4ORCE 63kWh με τους 279 ίππους και τα 560 Nm, θέλει 5,9 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα και φτάνει μέχρι τα 200 χλμ./ώρα. Το AWD  e-4ORCE 87kWh είναι στα 306 άλογα και 600 Nm ροπής, με 0-100 χλμ./ώρα σε 5,7 δλ., ενώ. το ισχυρότερο AWD e-4ORCE 87kWh Performance αποδίδει 394 ίππους και 600 Nm ροπής, κάνοντας το 0-100 χλμ./ώρα σε 5,1 δλ. (200 χλμ./ώρα η τελική). Τέλος, στην κορυφή βρίσκουμε το Ariya Nismo των 435 ίππων (600 Nm η ροπή) και 5,0 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα. Νούμερα αυτονομίας δεν ανακοινώνονται, αλλά λογικά παραμένουν στα επίπεδα του απερχόμενου (από 403 ως 530 χλμ. αναλόγως έκδοσης και μπαταρίας).

Το ανανεωμένο Ariya είναι ήδη διαθέσιμο στην αγορά της Ιαπωνίας, με τιμές που ξεκινούν από τα 6.675.900 γεν (36.130 ευρώ) και φτάνουν μέχρι τα 8.072.900 γεν (43.714 ευρώ).

Get it on Google Play Download on the App Store