Η Honda παρουσίασε το πρώτο της ηλεκτρικό μοντέλο για την αγορά της Βορείου Αμερικής, που είναι ταυτόχρονα το πρώτο αμιγώς EV SUV της – αλλά και εκείνο που εγκαινιάζει τη συνεργασία των Ιαπώνων με τη General Motors.
Το Prologue έχει σχεδιαστεί από το Honda Design Studio στο Λος Άντζελες και χαρακτηρίζεται ως «νεο-στιβαρό», με τις ευθείες γραμμές, τα μακρόστενα φωτιστικά σώματα και τις μεγάλες διαστάσεις να κυριαρχούν στο ντιζάιν. Το Prologue αγγίζει τα 4,9 μέτρα σε μήκος (4.877 χλστ.), ξεπερνά τα 1,9 μέτρα σε πλάτος (1.989 χλστ.) και τα 1,6 μέτρα σε ύψος (1.643 χλστ.), ενώ τη μεγαλύτερη εντύπωση προκαλεί το τεράστιο μεταξόνιο των 3.094 χλστ. Για να έχουμε ένα μέτρο σύγκρισης, το μεταξόνιο του νέου CR-V αμερικανικών προδιαγραφών είναι 2.701 χλστ. και του δικού μας 2.662 χλστ.!
Οι ζάντες των 21 ιντσών γεμίζουν τους θόλους των τροχών και συμβάλλουν στην επιβλητικότητα του παρουσιαστικού, στο οποίο δεσπόζει το «Honda» πίσω και η αρκετά έντονη ομοιότητα με το Range Rover Evoque. Με το μοντέλο που όντως μοιάζει σε όλα του, όμως, σχεδιαστικά δεν υπάρχει συνάφεια – πέρα ίσως από το σχέδιο των τροχών και το κοινό μεταξόνιο.
Το ηλεκτρικό SUV της Honda βασίζεται στην πλατφόρμα Ultium, που έχει εξελιχθεί από τη General Motors και ήδη δίνει «πάτημα» στα Cadillac Lyriq και Chevrolet Blazer EV. Ούτε οι Ιάπωνες ούτε οι Αμερικανοί ανακοινώνουν ακόμα πολλές λεπτομέρειες για τα τρία μοντέλα, ωστόσο γνωρίζουμε από το Blazer EV SS πως η μέγιστη ισχύς της δικινητήριας κορυφαίας έκδοσης φτάνει στα 560 άλογα και τα 879 Nm ροπής, την ώρα που η μέγιστη αυτονομία αγγίζει τα 515 χλμ. (δεν αναφέρεται ποια έκδοση του Chevy πιάνει αυτό το νούμερο). Βάσει του ηλεκτρικού Blazer έχουμε και αίσθηση για το βάρος, το οποίο στο αμερικανικό crossover φτάνει τα 2.545 κιλά.
Το εσωτερικό ακολουθεί τις πρόσφατες τάσεις της αυτοκινητοβιομηχανία, υιοθετώντας δυο μεγάλες οθόνες. Ο πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων έχει διάμετρο 11 ίντσες και συγκαταλέγεται στο στάνταρ εξοπλισμό, όπως και η οθόνη αφής των 11,3 ιντσών για το σύστημα πολυμέσων. Παρά το μέγεθός της, όμως, δεν έχει απορροφήσει τον έλεγχο όλων των λειτουργιών, αφήνοντας -ευτυχώς- ανέπαφα τα περιστροφικά χειριστήρια του κλιματισμού.
Η παραγωγή του Prologue θα ξεκινήσει το 2024, οπότε έχουμε ακόμα καιρό μπροστά μας για ανακοινώσεις τιμών και επιπέδων εξοπλισμού.