H Hyundai επεκτείνει την N Line σειρά και σε μοντέλα εκτός Ευρώπης ή Αμερικής, βάζοντας σπορ «κοστούμι» πλέον και σε μοντέλα της κινεζικής αγοράς. Το Lafesta είναι ένα από αυτά που προορίζονται μόνο για εκεί, έχοντας για μεγαλύτερο προσόν την εμφάνιση – η οποία στο πίσω μέρος, θυμίζει Corvette!
To πακέτο N Line αποτελείται από σπορ προφυλακτήρες, με τον εμπρός να φιλοξενεί μεγαλύτερες εισαγωγές και splitter, την ώρα που ο πίσω αποκτά ψεύτικους αεραγωγούς, διαχύτη και τετραπλές απολήξεις στην εξάτμιση. Οι 18άρες ζάντες και η γκρι ματ βαφή τονώνουν περαιτέρω το look του μεσαίου σεντάν (4.690 χλστ. μήκος), όμως το highlight εντοπίζεται και πάλι πίσω, στην πόρτα του πορτμπαγκάζ. Εκεί που συναντάμε μια σταθερή αεροτομή, το σχήμα της οποίας -μαζί με εκείνο των φωτιστικών σωμάτων, κυρίως των γραφικών στα LED- παραπέμπει αρκετά στα μετόπισθεν της Corvette Stingray, με το πακέτο Z51 κιόλας!
Τα σπορ στοιχεία δεν θα μπορούσαν να λείπουν από την καμπίνα, όπου οι δερμάτινες επενδύσεις απαντώνται στο μεγαλύτερο μέρος των επιφανειών, τα πεντάλ φέρουν αλουμινένια επένδυση και οδηγός-συνοδηγός κάθονται σε μπάκετ καθίσματα, έχοντας δυο οθόνες 10,25 ιντσών να παρέχουν πληροφορίες μέσω του ψηφιακού καντράν και του συστήματος πολυμέσων. Οι κόκκινες ραφές, το «N» στο κάτω μέρος του flat-bottomed τιμονιού και το πρόγραμμα λειτουργίας Sport αποτελούν αποκλειστικά προνόμια του Lafesta N Line.
Κυριότερα, όμως, το κορυφαίο La Festa διαθέτει για χάρη του έναν ολοκαίνουργιο κινητήρα, που δεν συναντάται στην υπόλοιπη γκάμα. Ένας 1.500άρης τετρακύλινδρος τούρμπο 200 ίππων κινεί τους εμπρός τροχούς μέσω αυτόματου κιβωτίου, δίχως η Beijing Hyundai να αποκαλύπτει ακόμα τον τύπο μετάδοσης, τον αριθμό των σχέσεων ή το ποσό της ροπής.