Η οικογένεια των γρήγορων Hyundai επεκτείνεται κι όχι μόνο αυτό, αλλά αποκτά το -μέχρι τώρα- ταχύτερο μέλος της! Το όνομα αυτού: Elantra N!
Το μεσαίο σεντάν από τη Σεούλ ξεκαθαρίζει μονομιάς τις προθέσεις τους, όντας ίσως το πιο επιθετικά σχεδιασμένο N που έχουμε δει μέχρι σήμερα. Το ήδη αιχμηρό εμπρός μέρος γίνεται «μαχαίρι», μέσω του επιθετικού προφυλακτήρα και των μεγάλων του εισαγωγών που δένουν ιδανικά με τα φωτιστικά σώματα. Οι περίτεχνες 19άρες ζάντες και οι πλαϊνές ποδιές αναλαμβάνουν την τόνωση του προφίλ, ενώ πίσω τα βλέμματα κεντρίζουν οι δυο χορταστικές μπούκες εκατέρωθεν του διαχύτη, συνοδεία της κυρτής αεροτομής στην πόρτα του πορτμπαγκάζ.
Στο εσωτερικό, η ενιαία διάταξη ψηφιακού πίνακα οργάνων-οθόνης ταμπλό συνδυάζεται με νέο τιμόνι και μπάκετ καθίσματα, που είναι τοποθετημένα 10 χλστ. χαμηλότερα σε σχέση με τα απλά Elantra. Η αλουμινένια πενταλιέρα είναι παρούσα, όπως επίσης το αναβαθμισμένο σύστημα πολυμέσων της Hyundai που κάνει πρεμιέρα σε μοντέλο της. Οι ενδείξεις για θερμοκρασία υγρών και κινητήρα, αλλά και το χρονόμετρο για να παρακολουθεί ο οδηγός την πρόοδό του στην πίστα (με δυνατότητες τηλεμετρίας), δεν θα μπορούσαν να λείπουν.
Το ίδιο ισχύει για τον 2.0 T-GDI κάτω από το καπό. Ο 2λιτρος τούρμπο της Hyundai αποδίδει 280 ίππους και 392 Nm, συνδυαζόμενος με 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο ή 8άρι αυτόματο διπλού συμπλέκτη. Όλες οι λειτουργίες που γνωρίζουμε από τα i30 N και Kona N (N Grin Shift, N Power Shift και N Track Sense Shift) προσφέρουν δυνατότητες παραμετροποίησης στον οδηγό, συν το N Sound Equaliser. Για πρώτη φορά σε Hyundai N, οι ήχοι του αυτοκινήτου (εξάτμιση, εισαγωγή, σφύριγμα τουρμπίνας) τροποποιούνται ώστε να μοιάζουν με αυτούς του αγωνιστικού TCR, μέσω των ηχείων στην καμπίνα. Το Variable Exhaust Valve System, που επενεργεί σε κλαπέτα της εξάτμισης, πάντως δεν είναι τεχνητό και όντως αλλάζει τον ήχο.
Το N Grin Shift αυξάνει για σύντομα χρονικά διαστήματα την πίεση στο τούρμπο, ανεβάζοντας την απόδοση στα 290 άλογα. Με αυτό και το launch control ενεργοποιημένο, το Elantra N με το 8άρι DCT επιταχύνει στα 100 χλμ./ώρα από στάση σε μόλις 5,3 δλ. – επίδοση που το χρήζει ως το ταχύτερο Hyundai όλων των εποχών! Η ανάρτηση χρησιμοποιεί ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ και ο εμπρός άξονας το ηλεκτρονικό μπλοκέ N Corner Carving Differential, ενώ καινοτομία -με καταβολές από το WRC- συνιστά ο άξονας μετάδοσης, που ενσωματώνει τις πλήμνες και τα ρουλεμάν, μειώνοντας το βάρος κατά 1,7 κιλά. Η επιβράδυνση είναι ζήτημα των δίσκων 365 χλστ. μπροστά και των ελαστικών Michelin Pilot 4S, που φροντίζουν επίσης για το κράτημα, σε διάσταση 245//35/ R19. Ιδιαίτερη πινελιά το «δέσιμο» στο πίσω υποπλαίσιο, που φαίνεται μέσα από το πορτμπαγκάζ.