Η Hyundai αποκάλυψε πλήρως το νέο Elantra, το οποίο συνοδεύεται από τεχνολογικές πρωτιές και καινοτόμες λύσεις τόσο στον τομέα της οδικής ασφάλειας, όσο και στην ευμάρεια των επιβατών.
Εμφανισιακά συναντάμε μια νέα, πιο διακριτική μάσκα, πλαισιωμένη από δυο νέα φωτιστικά σώματα, που είναι πιο μακρόστενα από πριν και ξεχωρίζουν τόσο από το πιο σοβαρό σχήμα τους, όσο και από τα ευμεγέθη LED ημέρας στο πάνω μέρος. Η χρωμιωμένη λωρίδα στο ίδιο σημείο της μάσκας ουσιαστικά τα ενώνει, δημιουργώντας επιτυχημένα ένα πιο upper class πρόσωπο για το Elantra (Avante στην εγχώρια αγορά). Στο προφίλ παραμένουν οι χαρακτηριστικές ανάγλυφες γραμμές, ενώ πίσω συναντάμε τον ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα που φιλοξενεί μεγαλύτερη επιφάνεια πλαστικού προστατευτικού, με ένα περίτεχνο περίγραμμα στο χρώμα του αλουμινίου.
Εσωτερικά το μόνο που διαφοροποιείται, είναι το νέο χρώμα Sage Green στις δερμάτινες επενδύσεις των καθισμάτων, στο εσωτερικό των θυρών και το ταμπλό. Οι δυο οθόνες των 10,25 ιντσών (μια για τον ψηφιακό πίνακα οργάνων, μια για το σύστημα πολυμέσων) εξακολουθούν να τραβούν τα βλέμματα, όπως και οι οριζόντιοι αεραγωγοί του συστήματος κλιματισμού από άκρη σε άκρη του ταμπλό. Εκεί, ωστόσο, είναι που απαντάται μια από τις καινοτομίες στις εξοπλιστικές παροχές του νέου Elantra.
To κορεατικό μεσαίο προσφέρει τη λειτουργία After Blow στο σύστημα κλιματισμού, προς αποτροπή σχηματισμού μούχλας και περάσματος δυσάρεστων οσμών στην καμπίνα. Όταν ο κινητήρας απενεργοποιείται και η υγρασία στον εξατμιστήρα στεγνώνει φυσιολογικά, το After Blow ενεργοποιείται αυτόματα και τροφοδοτεί με φρέσκο αέρα το κύκλωμα, καταπολεμώντας τη συγκέντρωση υγρασίας. Αν η εξωτερική θερμοκρασία είναι χαμηλή ή ο κλιματισμός έχει καιρό να χρησιμοποιηθεί, τότε το After Blow δεν ενεργοποιείται. Επίσης, απενεργοποιείται αυτόματα όταν οι αισθητήρες διαγνώσουν πως η ενέργεια της μπαταρίας πέφτει (όπως στα ηχοσύστηματα).
Παράλληλα, το νέο Avante/Elantra γίνεται το πρώτο αυτοκίνητο παραγωγής με εργοστασιακή dash cam. Η κάμερα τοποθετείται στην κορυφή του παρμπρίζ, τροφοδοτώντας με υλικό είτε το σύστημα πολυμέσων είτε το smartphone του ιδιοκτήτη. Έτσι, αποτρέπονται ασφαλιστικές (και νομικές) παρερμηνείες σε τυχόν ατύχημα, ενώ αξίζει να αναφερθεί πως η κάμερα «γράφει» ακόμα κι όταν το αυτοκίνητο είναι σταθμευμένο. Συνεπώς, αν ο κάτοχος βρει το Elantra του χτυπημένο ένα πρωϊνό, μπορεί να ανατρέξει στο υλικό και να δει ποιος έκανε τη «λαδιά».
Στο πιο «πεζό» μέτωπο των κινητήρων, το νέο Elantra εφοδιάζεται στην αγορά της Κορέας με έναν 1.600άρη ατμοσφαιρικό τετρακύλινδρο, απόδοσης 123 ίππων και 154 Nm ροπής. Το ίδιο σύνολο προσφέρεται και σε έκδοση LPi, που καταναλώνει LPG.