Η Honda αποκάλυψε το νέο CR-V για την αγορά της Ευρώπης, όπου διατίθεται αποκλειστικά ως υβριδικό. Σε αντίθεση με το παρόμοιας τοποθέτησης Civic όμως, το μεσαίο SUV του Ιάπωνα κατασκευαστή προσφέρεται και ως plug-in υβριδικό.
To νέο CR-V διακρίνεται για την κομψότερη σιλουέτα και τις πιο αεροδυναμικές γραμμές, συγκριτικά με το απερχόμενο, από όποια πλευρά κι αν το κοιτάς. Στο εμπρός μέρος κυριαρχεί η μεγάλη εξαγωνική μάσκα, που πλαισιώνεται από τα λεπτά παραλληλόγραμμα φανάρια, ενώ στο πλάι ένα διακριτικό νεύρο στο ύψος διατρέχει το αμάξωμα. Πίσω συναντάμε το παραδοσιακό μοτίβο με τα ανάγλυφα, κάθετα φωτιστικά σώματα σχήματος «L», σε φρεσκαρισμένη εκδοχή, ενώ από πλευράς διαστάσεων παρατηρούμε αύξηση σε κάθε τομέα. Το CR-V 6ης γενιάς φτάνει τα 4.694 χλστ. μήκους (+94 χλστ.), 1.864 χλστ. πλάτους (+9 χλστ.), 1.692 χλστ. ύψους (+3 χλστ.) και 2.700 χλστ. μεταξονίου (+38 χλστ.), ανοίγοντας περισσότερο την απόσταση από το HR-V και κάνοντας χώρο για να μπει ανάμεσά τους το νέο ZR-V.
Εντελώς νέο είναι και το εσωτερικό του CR-V MK6, θυμίζοντας αρκετά το αντίστοιχο του Civic. Οι ευθείες γραμμές, οι επίπεδες επιφάνειες, οι παραλληλόγραμμοι αεραγωγοί και η οθόνη αφής 9 ιντσών στην κορυφή του ταμπλό δεσπόζουν, με τον ψηφιακό πίνακα οργάνων των 7 ιντσών, τα ποιοτικότερα υλικά και τον αναβαθμισμένο εξοπλισμό (που περιλαμβάνει μέχρι ηχοσύστημα Bose 12 ηχείων) να εξελίσσουν το διάκοσμο της καμπίνας, έχοντας πάντα σε πρώτο πλάνο την ευρυχωρία. Η κλίση του καθίσματος ρυθμίζεται σε 8 διαφορετικές θέσεις, ενώ το πορτμπαγκάζ έχει 18% μεγαλύτερη χωρητικότητα. Πρεμιέρα σε ευρωπαϊκών προδιαγραφών Honda κάνει η «σουίτα» επικουρικών συστημάτων Honda Sensing 360, που ελέγχει σε κάθε εφαρμογή το χώρο του αυτοκίνητου στις 360 μοίρες.
Εξίσου σημαντικές αλλαγές έχουμε και κάτω από το αμάξωμα, όπου συναντάμε αποκλειστικά υβριδικά συστήματα. Το πρώτο είναι το πολυβραβευμένο full hybrid e:HEV του 2.0λτ. ατμοσφαιρικού βενζινοκινητήρα και των δυο ηλεκτρικών μοτέρ, με απόδοση 184 ίππων και 315 Nm. Το δεύτερο, και επίσης για πρώτη φορά σε ευρωπαϊκό Honda, είναι η plug-in υβριδική εκδοχή του. Οι Ιάπωνες δεν ανακοινώνουν πολλές λεπτομέρειες, πέρα από ότι το θερμικό μέρος αναλαμβάνει ο 2.0λιτρος του e:HEV και ότι η μέγιστη ηλεκτρική αυτονομία ανέρχεται σε 82 χλμ. Η πλήρης φόρτιση, τέλος, διαρκεί 2,5 ώρες, εφόσον η θερμοκρασία της μπαταρίας βρίσκεται στους 25 βαθμούς Κελσίου.